Hotel Guardacosta
Hotel amb platja privada, piscina a l'aire lliure de temporada
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Guardacosta





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Veneto, 76, Cirella, Diamante, CS, 87023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ferretti
Hotel Ferretti
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 97 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Targeta del club: 6.50 EUR per persona i per nit.
- Targeta del club infantil: 6.5 EUR per nit per als nens entre 12 i 3 anys
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 25 maig-30 setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Guardacosta Diamante
Hotel Guardacosta
Hotel Guardacosta Diamante
Guardacosta
Hotel Guardacosta Hotel
Hotel Guardacosta Diamante
Hotel Guardacosta Hotel Diamante
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Guardacosta
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de jul. de 2024
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
David, UK
4 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good family holiday hotel
David
8/10, Bo
Jürgen, Hamburg
26 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schönes Hotel in hervorragender Lage
Jürgen
6/10, Acceptable
Pasquale, Cosenza
23 de set. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bello
Pasquale
4/10, Deficient
Martina, Tropea (VV)
22 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
4 stelle come struttura , servizio e colazione 1
Martina
10/10, Excel·lent
Massimo, cs
2 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto perfetto, panorama incantevole, ambiente ril
Massimo
4/10, Deficient
Antonio, Rende
25 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ottima Posizione
Antonio
10/10, Excel·lent
RENZO, COSENZA
22 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OTTIMA POSIZIONE - SERVZIO ECCELLENTE
RENZO
8/10, Bo
antast, napoli
12 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
albergo confortevole, massimo relax
antast
8/10, Bo
mary, napoli
6 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació