Link Costel
Hotel a Denpasar amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Link Costel





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 llits de matrimoni

Suite familiar, 2 llits de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Suite familiar, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2016
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Pulau Sayang No. 9B, (nearby Jalan Teuku Umar), Denpasar, Bali, 80113
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Link Costel Hotel Denpasar
Link Costel Hotel
Link Costel Denpasar
Link Costel
Link Costel Bali/Denpasar
Link Costel Hotel
Link Costel Denpasar
Link Costel Hotel Denpasar
Preguntes freqüents
Opinions: Link Costel
Opinions
5,6
5,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2019)
4/10, Deficient
Thomas
3 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dårlig administrering af bestillinger
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Isabel P, London
23 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Convenient hotel in Denpasar
Isabel P
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
world tours, japan
7 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A home away from home
world tours
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very deceiving hotel don't stay
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Stef
24 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel lumayan
Stef
6/10, Acceptable
sandra, Stockholm
23 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
sandra
6/10, Acceptable
judith, australia
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació