Hotel Neo Denpasar by ASTON
Hotel a Denpasar amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neo Denpasar by ASTON





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Gatot Subroto Barat, Denpasar, Bali, 80117
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HARRIS Hotel & Conventions Denpasar Bali
HARRIS Hotel & Conventions Denpasar Bali
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 36 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 409000 IDR per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Denpasar
Hotel NEO
NEO Denpasar
Hotel Neo Denpasar Bali
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neo Denpasar by ASTON
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Odylla
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Odylla
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Dardo
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dardo
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Tasseer
Viatge en família
19 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tasseer
4/10, Deficient
Michel
11 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Forget it. Many other places elsewhere.
Michel
Estada de 7 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de gen. de 2024
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
SHUTING
Viatge en família
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
SHUTING
Estada de 2 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Nurul Shazwani
Viatge en parella
13 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurul Shazwani
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Dale
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommend
Dale
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jodi
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jodi
Estada de 6 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Dale
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay
Dale
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
TAKAHIKO
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKAHIKO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alamsyah
Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alamsyah
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Ida
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ida
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ming
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ming
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
David
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Completely satisfied
David
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
BUDI
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BUDI
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Juliann
20 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Moyen
Juliann
Estada de 4 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació