Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Akana Boutique Hotel Sanur





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble, accés a la piscina

Habitació Deluxe, 1 llit doble, accés a la piscina
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la piscina

Habitació Deluxe, vistes a la piscina
9,8 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Sudamala No. 19, Sanur, Denpasar, Bali, 80228
Sobre aquest allotjament
Akana Boutique Hotel Sanur
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100000 IDR per adult i 75000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400000 IDR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 423500 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Akana Boutique Hotel
Akana Boutique Sanur
Akana Boutique
Akana Boutique Sanur Denpasar
Akana Boutique Hotel Sanur Hotel
Akana Boutique Hotel Sanur Denpasar
Akana Boutique Hotel Sanur Hotel Denpasar
Akana Boutique Hotel Sanur CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Akana Boutique Hotel Sanur
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,6
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos, Loma Linda
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Janeal
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janeal
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kayo
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sean
Viatge en grup
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Sean
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KEVIN
4 d’ag. de 2025
KEVIN
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny, White Rock
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia Julia Maria Oudkerk
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saskia Julia Maria Oudkerk
Estada de 27 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GEOFFREY RONALD
14 de jul. de 2025
GEOFFREY RONALD
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Robyn
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Robyn
Estada de 12 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristina
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marcel David
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel David
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Linda
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lesley
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Lesley
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en parella, Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Franziska
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en família amb nens petits
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sonya
2 de juny de 2025
Sonya
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada de 18 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Louise
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
anne marie
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Moyen
anne marie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Takamasa
Viatge en família amb nens petits
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takamasa
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Eva
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva
Estada de 4 nits (maig 2025)