Leman Hotel - Boutique Class
Hotel a Denizli amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Leman Hotel - Boutique Class





Opinions
9,0 sobre 10,
Fant àstic
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yunus Emre Mah. Yunus Emre Cad., No 89/1 Pamukkale, Denizli, 20160
Sobre aquest allotjament
Leman Hotel - Boutique Class
Allotjaments similars

Park Dedeman Denizli
Park Dedeman Denizli
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 622 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 17033
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Leman Hotel Boutique Class Denizli
Leman Hotel Boutique Class
Leman Boutique Class Denizli
Leman Boutique Class
Leman Boutique Class Denizli
Leman Hotel - Boutique Class Hotel
Leman Hotel - Boutique Class Denizli
Leman Hotel - Boutique Class Hotel Denizli
Preguntes freqüents
Opinions: Leman Hotel - Boutique Class
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Resul
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació




Resul
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ozgur
5 de març de 2025
Ozgur
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
William
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
GORKEM
28 de gen. de 2025
GORKEM
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ezgi
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ezgi
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
salih
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
salih
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Meltem
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meltem
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ayse
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayse
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mehmet
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Deisy
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deisy
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ÖMÜR
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ÖMÜR
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
ISMAIL HAKAN
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISMAIL HAKAN
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Mehmet Önder
Viatge en família
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet Önder
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Cally
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cally
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Trinidad
Viatge de negocis
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trinidad
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Vanya
Viatge en grup
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanya
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Kemal
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
+ lar ve - ler
Kemal
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Philip
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 night stay
Philip
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en grup
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pleasant
Andrea
Estada de 4 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Engin
Viatge en família
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harika
Engin
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en família
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (jul. 2021)








