Hotel Grand Jasna
Hotel d'esquí amb spa complet i accés directe a pistes d'esquí
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Jasna





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Demanovska Dolina 71, Demanovska Dolina, 03101
Sobre aquest allotjament
Hotel Grand Jasna
Allotjaments similars

Wellness Hotel Chopok
Wellness Hotel Chopok
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Jasna
Grand Jasna
Grand Jasna Demanovska Dolina
Hotel Grand Jasna
Hotel Grand Jasna Demanovska Dolina
Hotel Grand Slovakia/Demanovska Dolina
Hotel Grand Jasna Hotel
Hotel Grand Jasna Demanovska Dolina
Hotel Grand Jasna Hotel Demanovska Dolina
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Grand Jasna
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
9,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 d’abr. de 2022
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ladislav
16 d’oct. de 2021
Ladislav
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Libor
Viatge en família
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skvělé
Libor
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Filip
26 de jul. de 2021
Filip
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Michal
1 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michal
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Michal
Viatge en família
18 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jan
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jan
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wspaniały pobyt w hotelu przy stoku
Roman
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge en grup
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Roman
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
MICHAELA
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pohodička
MICHAELA
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viliam
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viliam
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Kamil
19 d’ag. de 2019
If you get a standard room, it’s ok for 1 night..
Kamil
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Ida Stenum
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ida Stenum
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Béla
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3 nap a Tátrában
Béla
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Slavka
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Slavka
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Katarína
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katarína
Estada de 2 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Jana
23 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Plesniva lednicka, pohled z okna parkoviste stavba
Jana
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Tomas
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada de 5 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)








