Hotel The Royal Plaza

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel d'estil eduardià amb 3 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Piscina
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Suite reial

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
  • 40 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació estàndard

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
  • 60 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe (Premium)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
19, Ashoka Road, Connaught Place, New Delhi, Delhi N.C.R, 110001

Què hi ha als voltants

  • Edifici Western Court - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Jantar Mantar - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Marg Kasturba Gandhi - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Porta de l'Índia - 6 minuts en cotxe - 1.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de New Delhi Shivaji Bridge: 3 min en cotxe
  • Estació de Patel Chowk: 4 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 36 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬12 minuts a peu
  • ‪The Spice Route - ‬8 minuts a peu
  • ‪Nero - ‬6 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬11 minuts a peu
  • ‪Connaught Clubhouse - ‬13 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel The Royal Plaza

Hotel de luxe de 4 estrelles amb Gurudwara Bangla Sahib a prop
Hotel The Royal Plaza, amb Parlament de l'Índia i Porta de l'Índia a poca distància, ofereix una sala de festes, una cafeteria i un jardí. Dona't el gust amb una manicura o una pedicura, una exfoliació corporal i un massatge a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen dinar i sopar. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs una perruqueria i serveis de tintoreria o bugaderia a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure amb un socorrista a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar continental (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Magatzem d'equipatge, ascensor i 2 sales de reunions
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 419 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, cartes de coixins i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Trones i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen dutxes i banyeres o dutxes
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 1027 INR per adult i 1027 INR per nen
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Jasmine
  • Lutyens
  • Onyx

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Socorristes a les instal·lacions
  • Trona

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 186 metres quadrats d'espai per a conferències
  • 2 sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • 5 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Manicures i pedicures
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Portes aptes per a cadires de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 19 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil eduardià
  • Construït l'any 2009
  • Sala de banquets
  • Socorristes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 1027 INR per adult i 1027 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2248 INR per vehicle.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2248 INR.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Royal Plaza
Hotel Royal Plaza New Delhi
Royal Plaza New Delhi
Hotel The Royal Plaza Hotel
Hotel The Royal Plaza New Delhi
Hotel The Royal Plaza Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Hotel The Royal Plaza té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Hotel The Royal Plaza accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel The Royal Plaza?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel The Royal Plaza?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel The Royal Plaza?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel The Royal Plaza ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'aeroport a l'hotel (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2248 INR per vehicle.

On es troba Hotel The Royal Plaza?

Aquest hotel de luxe és a Connaught Place, a menys de 2 km de les atraccions següents: Gurudwara Bangla Sahib, Parlament de l'Índia i Porta de l'Índia. Tribunal Suprem i Pragati Maidantambé són a menys de 5 km. Estació de Patel Chowk és a 4 min a peu i Estació de Janpath, a 8 min.

Opinions

Opinions: Hotel The Royal Plaza

6,6

7,0

Neteja

8,2

Ubicació

6,6

Personal i servei

6,6

Respecte al medi ambient

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 185 de 1004 opinions
Puntuació 8: Bo. 292 de 1004 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 228 de 1004 opinions
Puntuació 4: Deficient. 144 de 1004 opinions
Puntuació 2: Horrible. 155 de 1004 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

Priyanka

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lobby is beautiful, Rooms are old need some renovation.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Shaun

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice room. Good location. Clean.
Lobby
Estada de 2 nits (nov. 2025)

2/10, Horrible

David

Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Kartikeya, Fremont

Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Katsuyuki

Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Abhishek

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything is fine
Estada de 2 nits (nov. 2025)

2/10, Horrible

Prabhdeep

Just not worth it.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Kartikeya, Fremont

Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Kartikeya, Fremont

Estada de 3 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

subhash

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)

4/10, Deficient

Rachael

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Single white female traveler. Was in Delhi for dental work (2weeks). Arrived 4am to find drunken screaming females (from the nightclub next door) at the front of the hotel. I had previously alerted the hotel that I’d require an early check in due to my arrival time. They said no problem but upon arrival they changed me full price for a night. The staff inside the hotel were unfriendly and ignored me most of the time. My swipe card constantly needed to be reset 1-2 times a day so I could get into my room. The sheets had holes in them and the towels were stained. Toilet…. Disgusting. I purchased cleaning products so I could clean it properly (urine build up). Fridge didn’t work and they kept trying to charge me for ice (which I needed to keep things cold) AC was terrible and water leaked from the ceiling onto the floor making it dangerous Cleaning staff wouldn’t leave towels etc so they could come back (expecting a tip) They advertise “sound proof rooms”. NOOOO. There’s a night club that pumps loud music most nights. Most staff were unfriendly and rude. When I tried to check out ( I told them when I was) I was told to sit down and wait. Apparently they all were too busy getting their photos taken with some celebrity. I’ll never stay there again
Estada de 13 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

Sudha

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Staff are not experienced enough to handle the clients and make longer time for checkin. They are very annoying.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Gurjinder

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2025)

6/10, Acceptable

Minu

Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Gilles

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing to add. Good hotel
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Gilles

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rien à redire
Estada de 13 nits (set. 2025)

8/10, Bo

NASEER

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent property at affordable cost and Best in the central location of New Delhi.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Chintan

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Apart from location everything else is below par

Cleanliness of room needs to be improved. Keycards dont always work. Food is below average and grossly overpriced. They dont allow outside food in rooms.
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Saylee Anand

Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Madhu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooms are quite small but compensated by the central location Good hotel
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Roberto

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Hotel di fascia media alta col peggiore servizio

Hotel in una zona davvero strategica e confortevole. Hanno puntato molto sulla hall, con profusione di marmi e finti affreschi (di dubbio gusto), ma hanno tralasciato qualsiasi cura dei corridoi e delle camere che non sono all'altezza delle stelle ma che risultano comunque confortevoli. I vetri sono sporchissimi, come è frequente in india soprattutto se si tratta di palazzi (come in questo caso) che si sviluppano in altezza. La colazione è di tutto rispetto con possibilità di scelta tra piatti indiani e continentali. I costi della ristorazione per pranzo e cena sono infinitamente superiori ai costi dei ristoranti di fascia alta presenti in zona (di per sé già piuttosto cara). Fin qui si potrebbero comunque dare 4 stelle. L'aspetto negativo è la TOTALE mancanza di assistenza e la maleducazione mista ad arroganza del personale. Potrei elencare alcuni episodi a testimonianza di ciò, ma per dovere di sintesi posso solo dire che giocano a simulare gli hotel di fascia alta occidentali, senza però avere la minima idea degli standard minimi di assistenza al cliente. Di contro sono super assillanti per avere in tempo reale delle recensioni sui loro servizi (chiederanno continuamente di scansionare il QR code) senza dare al cliente la possibilità di farlo serenamente in un altro momento e magari senza essere osservato da colui che chiede la recensione. Sarebbe tutto accettabile se non si trattasse di un hotel di fascia media alta.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Uma

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We stayed for two nights, Aug 23 & 25. The building looks great from outside including the lobby. But the rooms were very outdated. The bed and the furniture needs replacement. The bathroom fixtures were cranky and the rainwater shower did not work. The position of the mirror was very inconvenient. There were not sufficient electrical plug points. When checking out on the 26th we found we were charged not per our specification and had to argue to get the balance. Overall both times we were not happy. The only reason we returned the second time, is because we had left our luggage there.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Daniel

Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Deepak

Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Lakhwinder

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Its a trap AC was not working, bed was not clean, go for better hotels
Estada d’1 nit (ag. 2025)