Hotel Regent Grand

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Nova Delhi amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i una terrassa superior

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Regent Grand

Esmorzar diari continental (400 INR per persona)
Interior
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Passadís
Habitació | Roba de llit d'alta qualitat i caixa forta a l'habitació

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació prèmium

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual O BÉ 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble i 1 llit individual O BÉ 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Central Delhi - 2/6, East Patel Nagar, Opp. Metro Pillar, No.167, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Què hi ha als voltants

  • Rajendra Place - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Hospital Superespecialitzat BLK - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 minuts en cotxe - 6.2 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Patel Nagar Station: 4 min en cotxe
  • Rajendra Place Station: 7 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 35 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Naivedyam - ‬5 minuts a peu
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬8 minuts a peu
  • ‪La Suite - ‬4 minuts a peu
  • ‪Papa John's Pizza - ‬7 minuts a peu
  • ‪Rice Bowl - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Regent Grand

Hotel de 4 estrelles a prop de Chandni Chowk
T'esperen un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, una terrassa superior i una cafeteria a Hotel Regent Grand. El restaurant de les instal·lacions, Regent Grand, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i una llar de foc al vestíbul a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de trasllat a l'aeroport (de pagament) i servei de consergeria
  • Caixa forta a la recepció, magatzem d'equipatge i cafè/te a les zones comunes
Característiques de l'habitació
Totes 52 habitacions, moblades individualment, presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres avantatges, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Sofàs llit i llits addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors de 32 polzades amb canals prèmium i reproductors de DVD
  • Sales d'estar independents, frigorífics i rentaplats

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de retorn a l'aeroport obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 400 INR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Regent Grand

Activitats

  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Rentadora i assecadora a l'habitació
  • Reproductor de DVD
  • Sofà llit a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2012
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Sofà llit

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic
  • Rentaplats
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Mobiliari exclusiu
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Rentadora i assecadora
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Codi d'accés i personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1250.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 400 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 850 INR per habitació.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1250.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Grand Hotel Regent
Hotel Grand Regent
Zuzu Hotel Regent Grand
Hotel Regent Grand New Delhi
Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel
Hotel Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Hotel Regent Grand accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel Regent Grand?

Amb data 4 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Regent Grand el dia 5 d’ag. de 2025 són d'almenys 59,62 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel Regent Grand?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Regent Grand?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Regent Grand?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel Regent Grand ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 850 INR per habitació.

On es troba Hotel Regent Grand?

Aquest hotel es troba a Patel Nagar i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Rajendra Place i Hospital Superespecialitzat BLK. Hospital Sir Ganga Ram i Ajmal Khan Road també són a menys de 3 km. Rajendra Place Station és a 7 min a peu i Patel Nagar Station, a 11 min.

Opinions: Hotel Regent Grand

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 53 opinions
Puntuació 8: Bo. 19 de 53 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 53 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 53 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 53 opinions

7,2/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

sanket

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Awesome
Estada de 3 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

BUrkhard

Estada de 2 nits (ag. 2024)

4/10, Deficient

Burkhard

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Zimmer, immerhin Deluxe, war ranzig, abgewohnt und ohne Fenster nach draussen!!!! Fenster ging zu einem Aufzugslichthof! Das Bad war in schlechtem Zustand, die Schläuche angeranzt, schimmelig, der Abfuss stank und der Abfluss vom Waschbecken ging in einen Bodenablauf und machte ständig Gluckergeräusche. Keine Empfehlung
Estada de 3 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Akash

Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Saurav

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
good
Estada d’1 nit (març 2023)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very disappointed Thought it was a 4 star hotel Cleanliness very bad
Estada de 4 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hassle free, easy check-in/check-out, friendly staff.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Was OK nothing special just OK Place is run down but cleanish
Estada d’1 nit (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel to stay at when in New Delhi. Staff are very helpful
Estada d’1 nit (set. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (maig 2019)

2/10, Horrible

prakruti, Boston

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

#1 worst hotel from all my travel experiences.

I already wrote a details on bad things that can happen in this hotel. #Terrible smell in lobby and rooms,Chemical lemongrass and sewer. Dirty floors, slippery and moldy tiny bathroom Rom # 404 and #410.All employees without uniform. Minutes after checking in taking the Expedia/ Hotel.com review and giving thumps down to all. Off premises manager A. JHA calling and begging,strongly suggesting and bullying me to fix the review so they can get 4 star.Meanwhile wrongfully putting the 2.5 star hotel as 4 star. Check out I reach the desk at 7:20 am. They ask for cash, suggesting them I am not carrying that much cash, they suggest a ATM, refused that too, they tried my credit card 2 times, now again suggest me to go to ATM, I gave another card, this time an international, another person comes in and swiped my card 2 times. Meanwhils my ride, taxi calls the front office and says he is waiting. 7:35, my husband joins, they offer to accompany him to a nearby ATM to withdraw cash as their Credit Card Processor is not working. He also refuses to pay cash so they tried his card on another mashine. 7:45, they still insist on paying cash for the worst hotel room and surroundings.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Sivasankaran

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Generally it was good. But the ground floor reception was not good.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

4/10, Deficient

Yong

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

我很纳闷这个酒店是怎么评的四星。

酒店真的很一般,比不上国内的靖江之星,我也很纳闷这个是怎么评的四星,WiFi差到爆,酒店也不是很干净,体验很糟。
Estada de 2 nits (maig 2018)

10/10, Excel·lent

JORGE H

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ACROSS THE METRO STATION junto a la estación de me

BRAND NEW, CLOSE TO THE TOP ATTRACTIONS (or easily accessible by metro) TODO NUEVO, MUY CERCA DE TODO (por metro)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

strabene

ottima accoglienza,staff sempre disponibile ,ottima pulizia
Estada de 6 nits (abr. 2018)

6/10, Acceptable

Pinu, Frankfurt am Main

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Hotel in der Nähe der Metro sehr praktisch!

Das Hotel ist renovierungs Bedürftig die Zimmer waren gut, es gab keinen roof top Garden und eine Lobby gibt es auch nicht, wenn man als Gruppe dort hin reist kann man sich nur ins Restaurant zusammen setzen, das Personal im Restaurant war auch gut das Essen hat geschmeckt. Man läuft 4min zur Metro von da kann man alle Ziele der Stadt erreichen, für Indien ein echt gutes Hotel das komplette Personal war super Nett!
Estada de 7 nits (febr. 2018)

6/10, Acceptable

Shamla, Frankfurt am Main

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Hotel fußläufig zur Metro

Wir kamen nachts an mit einstündiger Verspätung, der Transfer hat bereits gewartet (ziemlich zerschlissen und eng, waren 6 Personen (3 Pärchen, Alter: Mitte 20 - Anfang 30), hatten schon ein sauberes Fahrzeug erwartet, aber gut). Nachtrezeptionist war ziemlich verpeilt, spricht kein Englisch, die tagsüber schon. Das Hotel ist ok, würde eher 2-3 Sterne geben (uns war natürlich klar, dass wir kein 4 Sterne auf europäischem Niveau erwarten können), die Jalousie im Bad war dreckig (oder Schimmel, so genau wollten wir nicht hinschauen). Ansonsten war das Personal am Desk, sowie die Kellner im Restaraunt nett. Frühstück war so lala, zu wenig Auswahl, Speisen wechselten alle 2 Tage, wir haben dort zumeist auch abends gegessen à la carte, dies war gut. Das Hotel befindet sich auf einer Hauptstraße, fußläufig gibt es eine Einkauffstraße, wo man eigentlich alles findet, Restaurants etc., die Metro war auch nur ca 5 Min fußläufig entfernt (Haltestelle Patel Nagar), mit dieser kam man super schnell und günstig überall hin. Was ich schade finde, das Hotel besitzt im EG eine "Lobby", aber keine Sitzmöglichkeiten, des Weiteren konnten man zwar auf die Dachterasse, aber es gab kein Licht oder wurde nicht eingeschaltet, es gab auch eine Küche extra für die Dachterasse, es war aber in der Woche in der wir da waren nicht möglich dort etwas zu bestellen.
Estada de 7 nits (febr. 2018)

8/10, Bo

Sandy , Gold Coast

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Nice and Clean

This hotel is not BRAND NEW, but it is very well maintained and clean. All staff members spoke English and were very helpful. I am not familiar with New Delhi and didn't really do much sight seeing in the area, so it's hard to judge on the location. But in terms of comfort, we were very pleased with our room :) The hotel has a lift, so it is convenient for parents with kids and a stroller or for people with walking difficulties.
Estada de 3 nits (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Indrani, San Diego

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Airport Shuttle - Premium Fare

I chose this hotel because I filtered the Expedia search for hotels with Shuttle. I assumed that since they provided a shuttle it must be close to the airport but it was farther than I had thought. And to make matters worse, I had to pay a premium for the shuttle (about 4 times the cost of Uber). There were a lot of hotels much closer to airport with better prices.
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 4 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

Wukchul

Què li ha agradat: Neteja

Good hotel but bad location

Service was satisfactory. Room was clean. But the location was not so good (next to the road and metro, so a bit noisy and air quality seems to be a bit affected).
Estada de 6 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

Travelguru, UK

average hotel

hotel is average 3 star. rooms are clean but mine was tiny. service is hit and miss. they try to deliver the best services but don't have the staff to do it. my room wasn't cleaned the second day and i had to keep reminding them. they do go out of their way to try to accommodate your needs. Breakfast is at 7 but i had an early train on my first day and needed to leave before 7. they put breakfast on for me at 6.30. breakfast is ok if you like a traditional indian breakfast. choice of 3 or 4 traditional options us cereal and toast.