Hotel Le Cadre
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat de la Colònia Kailash
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Cadre





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
També et pot agradar

Hotel Airport Near Yashobhumi
Delhi Cantonment
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
4.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

E-23, Lala Lajpat Rai Road, East of Kailash, New Delhi, Delhi, 110065
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Florence
Hotel Florence
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 43 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cadre New Delhi
Hotel Cadre
Cadre New Delhi
ZUZU Le Cadre
Hotel Le Cadre Hotel
Hotel Le Cadre New Delhi
Hotel Le Cadre Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Cadre
Opinions
5,4
5,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 14 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Gugssa
Viatge en grup
16 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gugssa
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel need upgrade
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets