Hotel Amby Inn

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat Central de Lajpat Nagar

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Amby Inn

Àrea exterior de l'allotjament
Interior
Bufet
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

6,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació exclusiva

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • 13 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
M-13, Lajpat Nagar -2, (Jal Viihar Circle), New Delhi, Delhi N.C.R, 110024

Què hi ha als voltants

  • Mercat Central de Lajpat Nagar - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Temple ISKCON - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Dargah de Nizamuddin - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Temple del Lotus - 5 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Porta de l'Índia - 11 minuts en cotxe - 6.4 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Okhla Station: 3 min en cotxe
  • Vinobapuri Metro Station: 9 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 44 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Nagpal Chole Bhature - ‬16 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬5 minuts a peu
  • ‪Tibet Kitchen - ‬14 minuts a peu
  • ‪Sagar Ratna - ‬10 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Amby Inn

Hotel a prop de Mercat Central de Lajpat Nagar
Has pensat a allotjar-te a Hotel Amby Inn? Aprofita que ofereix una terrassa superior, un jardí i una bugaderia. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de conferències i un restaurant a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), sales de reunions i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Ascensor, magatzem d'equipatge i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com aire condicionat i barnussos.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) amb sol·licitud prèvia
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Construït l'any 2010

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Amby Inn New Delhi
Amby New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel
Hotel Amby Inn New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel New Delhi
Cosmopolitan Residency (Amby Inn)
Hotel Amby Inn (A unit of CR Hospitality)

Preguntes freqüents

Hotel Amby Inn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Amby Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Amby Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Amby Inn?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Amby Inn ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 800 INR per vehicle.

On es troba Hotel Amby Inn?

Aquest hotel es troba a Lajpat Nagar i a menys de 3 km de les atraccions següents: Mercat Central de Lajpat Nagar, Temple ISKCON i Mercat de la Colònia Kailash. Institut de Ciències Mèdiques de tota l'Índia i Temple de Kalkaji també són a menys de 5 km. Vinobapuri Metro Station és a 9 min a peu i Moolchand Station, a 15 min.

Opinions: Hotel Amby Inn

Opinions

6,2
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 15 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 15 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 15 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 15 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 15 opinions

6,6/10

Neteja

6,2/10

Personal i servei

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 10 nits (març 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Decent budget hotel

Convenient location. Room house keeping service needs improvement. Rooms are bit small.
Estada de 3 nits (nov. 2017)

4/10, Deficient

C Pradhan, bhubaneswar

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Shocking Checkin experience

When we arrived at Amby Inn, they said they are sold out and donot have rooms. We showed them the Expedia reservation voucher. They said "no information from Expedia and on Sunday they are closed so cannot reach them. We called Expedia and they took up the issue with Hotel. In the meantime we were told to get out of the Hotel Building. We were made to stand in the open, in this unbearable summer Sun. Amazingly the Hotel Security had bit of mercy and told us to wait in the Lobby and he took up the issue with the reception. After layering some of the filthiest of language we were provided two of the worst room in the Hotel. HOPE EXPEDIA TAKES THE HOTEL OUT OF THEIR LISTING

6/10, Acceptable

Abhijit

4/10, Deficient

abhitabh, grover

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Breakfast includes only bread egg .no third item .

Staff asked me reservation copy ...for room I am entitled. A . C. Did not work . Room changed . Do not serve break fast if u do not have facility. ....also it included coffe maker for which I have to fight for it ..comes without powder milk ....saying they do not serve ...have u seen hotel like this .

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good hotel

Room was clean and staff was good.

6/10, Acceptable

Amit

Què li ha agradat: Personal i servei

6/10, Acceptable

pankaj, bangalore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

full information not provided on net

The rooms were decent and the service good. But, the information that a person from outside cannot enter your room wasn't given to us before hand. We had important work to carry out and the receptionist didn't even let my colleague in. otherwise (Y)

8/10, Bo

KJ, Las Vegas, NV

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very Nice Hotel

It was a very nice Hotel, the only thing i did not like was that i was staying on second floor, they do not have a Wifi connection on second floor, they did give me the option to move to first floor where they do have wifi. Staff was very very Friendly.

8/10, Bo

Murthy, Bangalore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

comfortable stay

Very good for middle class people

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Too expensive for the quality

The room was small with no window to look outside and our sheets and bed spread were visibly dirty and not what we expected for the price we had paid. In this price range we were not expecting to have use our own linen. However we were due to check out in the morning but there was a significant amount of rain we attempted to go out but had to return and we asked to check out a bit later and keep our room for the morning. The staff were kind enough to do this which was very good of them. There were also lots of great international places to eat close by which were expensive but a good break if you had been travelling for a long time.

8/10, Bo

Suba, India

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Decent hotel

Had pleasant stay and it is located near shopping places

6/10, Acceptable

Yogesh Brahmankar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Above Average

Good Stay ! But can be augmented by more Transparency

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

Not a happy stay.

The room service is HORRIBLE and the rates are exorbitantly high. Rs. 50.0 for a cup of tea..... Also there are no eatries, hotels even tea stalls nearby.

2/10, Horrible

Hamid

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

please never select this hotel

It was very poor, not good woner no well service the AC had soudn whole night, never sleeped well in this hotel , the woner was nod happy that I booked through hotel .com