Hotel Česká Koruna
Hotel a Decin amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Česká Koruna





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Masarykovo námestí c. 60, Decin, 405 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wellness Hotel Kocanda
Wellness Hotel Kocanda
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aparcament disponible
8.0 de 10, Molt bé, 63 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 40.00 CZK per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Česká Koruna Decin
Hotel Česká Koruna
Česká Koruna Decin
Česká Koruna
Hotel Česká Koruna Hotel
Hotel Česká Koruna Decin
Hotel Česká Koruna Hotel Decin
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Česká Koruna
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Holger
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut
Holger
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
DAVID
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Good and Very Friendly Hotel
DAVID
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Holger
Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Erik
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Elke
Viatge en grup
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elke
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
13 de jul. de 2024
Happy stay
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Manfred
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yasuhiro
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Yasuhiro
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Katharina
Viatge en parella
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Holger
Viatge en grup
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
jesper
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jesper
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Holger
3 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel ist okay
Robert
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Ivana
31 d’oct. de 2021
Ivana
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
David
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Ramona
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramona
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Gabriele
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriele
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel in Decin
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Holger
Viatge en grup
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
V., Prague
Viatge en grup
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
V.
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Otmar
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otmar
Estada d’1 nit (set. 2020)