Amfitrió particular

Rogen Inn

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Davao amb 6 restaurants i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Rogen Inn

Façana frontal de l'allotjament
Restaurant
Entrada de l'allotjament
Recepció
Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori | 1 dormitori, mobiliari individual i escriptori

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

El més destacat

Mobiliari individual
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
  • 22.5 metres quadrats
  • Vistes al parc
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Mount Apo St., corner Lopez Jaena St., Davao, Davao Region, 8000

Què hi ha als voltants

  • Parc del Poble - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Ajuntament de Davao - 13 minuts a peu - 1.2 km
  • Gaisano Mall - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Centre Comercial Abreeza - 4 minuts en cotxe - 1.9 km
  • SM City Davao - 6 minuts en cotxe - 3.4 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Davao-Francisco Bangoy (DVO): a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Vines - ‬1 minuts a peu
  • ‪Marina Tuna - ‬1 minuts a peu
  • ‪Papa Chings Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Barbeque Boss - ‬4 minuts a peu
  • ‪Kalye’t-Kusina Resto - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Rogen Inn

Hotel a prop de SM City Davao
A Rogen Inn t'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, una cafeteria i un bar. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 6 restaurants de l'allotjament. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un centre de negocis disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de recepció obert les 24 hores i ascensor
Característiques de l'habitació
Totes 338 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:30 a 10:00
  • 6 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 500 PHP per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Rogen Inn Hotel
Rogen Inn Davao
Rogen Inn Hotel Davao

Preguntes freqüents

Rogen Inn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Rogen Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Rogen Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Rogen Inn?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Rogen Inn?

Aquest hotel es troba a Districte de Poblacion i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Hospital de Doctors de Davao i Parc del Poble. Universitat Ateneo de Davao i Mercat Nocturn de Roxas també són a menys de 15 min.

Opinions: Rogen Inn

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 34 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 34 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 34 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 34 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 34 opinions

8,6/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10

Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10

3泊4日で利用しました。 すぐ近くにファミマがあり便利でした! 手頃な価格なのにとても綺麗で清潔だったので大満足です!(ドライヤーやコンディショナーなどのアメニティはないので、要持参です) 朝食のビュッフェが日によって多少変わったのも良かったです。また利用したいです。
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10

Estada de 7 nits (febr. 2025)

8/10

Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10

The property is walking distance to People's Park. There are dine in options that are a must have when you are doing the DIY tour.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10

Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10

一家新酒店,普通型的,房間不大但是乾淨,樓下有很大餐館,停車場經常會滿,周圍晚上比較不熱鬧,但是在市區,房間設施和早餐都比較簡單,畢竟這是經濟型。服務人員態度很好,辦事效率高。
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10

Estada de 2 nits (des. 2024)

6/10

Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10

Had many restaurants on the site including frozen yoghurt shop. Big parking area Nice room, bathroom and bed. Great front desk people Good breakfast
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10

Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10

Well cared for and the staff went above and beyond!
Estada de 3 nits (ag. 2024)

2/10

Wifi non exsistant, cold shower, Thai restaurant in the facility had Thai curry the signature dish of all Thai restaurants off the menu, it was only one night so no big deal
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10

Good location, breakfast ok, rooms good and friendly staff; could improve bookkeeping since issues with laundry being paid arose.
Estada de 5 nits (jul. 2024)

10/10

Organize
Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10

No hand and face towel have to deposit 500 for xtra key card ,we have medications to be refrigerated and we have to pay 500 pesos per night for refrigerator, wifi is very poor,food.in the buffet are the same everyday but the location is good but not the sorroundings.
Estada de 3 nits (maig 2024)

4/10

ホテルの運営方針が良くないと、感じた。 広告の内容と違いがある。
Estada de 12 nits (maig 2024)

8/10

I like the building and rooms, restaurant was good, but theres no hand towels and wash cloth.. Everything was fine.
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10

Excellent
Estada d’1 nit (març 2024)

10/10

Awesome everything is close by
Estada de 2 nits (febr. 2024)

6/10

The hotel was decent and the included breakfast buffet was nice as well. However, the wifi was terrible! When connected it was okay, it just kept disconnecting, and you have to log back in, over and over, really frustrating! The concierge put in a different code that lasted a few hours, then it dropped, and it was back to login in over and over again!
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10

Great place and very convenient
Estada d’1 nit (gen. 2024)

8/10

Its new and accessible to any establishment. Will stay here again. Staff were all friendly and professional.
Estada de 3 nits (nov. 2023)

8/10

Very comvrnient location
Estada de 4 nits (març 2023)

4/10

I understand this is a fairly new hotel, nevertheless in the service industry... "customer service" FOR ALL is the key. The hotel needs to improve in controlling the noise. You can hear people in the hallway talking loud at 2 am. Either they put signs on the hallway or they find a way to soundproof it. The staff, particularly the front desk, can be more attentive and sensitive to their guests. When I checked in, I waited for almost 10 minutes before I got attended to because the lady was on the phone and I guess the other receptionist was on a break because she was just at the back. When I checked out, instead of checking the room thoroughly, the receptionist asked me if I took the hangers.
Estada de 2 nits (març 2023)