Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament West Point Dakhla





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi bàsic

Estudi bàsic
El més destacat
Sala d'estar
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Estudi bàsic
El més destacat
Sala d'estar
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe

Estudi Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. El Aargoub, Dakhla
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dakhla South Bay
Dakhla South Bay
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.6 de 10, Excel·lent, 17 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 60 MAD per adult
- Sopar de gala per Nadal (25 de desembre): 30 MAD per nen (4-12 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 80 MAD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 40 MAD per nen (4-12 anys)
- Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 330 MAD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
West Point Dakhla Hotel
West Point Dakhla Western Sahara/Ad Dakhla
West Point Dakhla SaharaAd Da
West Point Dakhla Hotel
West Point Dakhla Dakhla
West Point Dakhla Hotel Dakhla
Preguntes freqüents
Opinions: West Point Dakhla
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Beñat
Viatge en família amb nens petits
1 de març de 2025
Beñat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
olivier
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

olivier
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Inge
Viatge en parella
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inge
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gregory
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada de 7 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not nice
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
samia
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
samia
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not suitable for kiters
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buona cucina e riposo assoluto
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
David
27 de nov. de 2018
David
Estada de 7 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Manon&Quentin, Saint-Lary-Soulan
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manon&Quentin
Estada de 7 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 11 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
SEJOUR WEST POINT
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Fahd, paris
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel reposant et accueillant
Fahd
Estada de 6 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
salma, bordeaux
13 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
salma
Estada de 5 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
ale.pob, modena
23 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great waves experience
ale.pob
Estada de 5 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Ralph, Aachen
23 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tolle Eco-Anlage direkt am Meer
Ralph
Estada de 10 nits (març 2018)
8/10, Bo
mathijs, denhaag
15 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top locatie. Mooie huisjes
mathijs
Estada de 8 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Richard
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Richard
Estada de 6 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bien mais services à revoir
Viatger verificat
Estada de 15 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Axel
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon séjour
Axel
Estada de 4 nits (maig 2017)