Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nomaa Hotel





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 194 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Porxo o pati hawaià
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Gutemberg,168, Batel, Curitiba, PR, 80420-030
Sobre aquest allotjament
Nomaa Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 40 BRL per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nomaa Hotel Curitiba
Nomaa Hotel
Nomaa Curitiba
Nomaa Hotel Curitiba, Brazil
Nomaa Hotel Hotel
Nomaa Hotel Curitiba
Nomaa Hotel Hotel Curitiba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Nomaa Hotel
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,8
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marco a
16 de maig de 2025
Marco a
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LORIS
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sensacional experiência



LORIS
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eda M S
5 de maig de 2025
Eda M S
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LORIS
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


LORIS
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto maravilhoso
Jose
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marco Antonio
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Antonio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
María K
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María K
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANDRÉ
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDRÉ
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RODRIGO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guido
11 de març de 2025
Guido
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quase perfeito!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marlon
25 de febr. de 2025
Marlon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FABIO RAMIRO
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABIO RAMIRO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcelo
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar M
13 de febr. de 2025
Oscar M
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
guilherme
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guilherme
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicius
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinicius
Estada d’1 nit (des. 2024)