Hotel Estação Express
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Shopping Estacao
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Estação Express





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Llits addiconals
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Llits addiconals
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Llits addiconals
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Llits addiconals
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua João Negrão, 780, Curitiba, PR, 80010-200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Curitiba Centro
ibis budget Curitiba Centro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Estação Express Curitiba
Hotel Estação Express
Estação Express Curitiba
Estação Express
Hotel Estacao Express Curitiba, Brazil
Hotel Estação Express Hotel
Hotel Estação Express Curitiba
Hotel Estação Express Hotel Curitiba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Estação Express
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Cesar
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel surpreendeu
Paulo Cesar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marilia Lucilene L. V.
Viatge en grup, Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marilia Lucilene L. V.
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Claudio
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Claudio
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Kellen
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kellen
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Mari Mercia
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Mari Mercia
Estada de 2 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Marco
Viatge de negocis
22 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Ronaldo
Viatge de negocis
24 de maig de 2024
Ronaldo
Estada de 4 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
anderson
15 de nov. de 2023
anderson
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Matheus
23 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matheus
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Reginaldo
14 de nov. de 2022
Reginaldo
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
junior julio
17 d’oct. de 2022
junior julio
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
MICHELLE
24 de set. de 2022
MICHELLE
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Marta
Viatge en família
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Marta
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Óscar
Viatge en família
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estadia
Óscar
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Carlos Henrique
Viatge en família
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Henrique
Estada de 2 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
DERIK
22 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DERIK
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Alessandro
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada de 2 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Edinaldo reis da silva
12 de nov. de 2021
Edinaldo reis da silva
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
...
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
SHIRLEI
Viatge de negocis
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIRLEI
Estada de 2 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
Isaque
Viatge de negocis
14 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isaque
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Ana Carla
Viatge de negocis
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Carla
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
ROSIMAR
Viatge en família
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ROSIMAR
Estada de 2 nits (febr. 2021)