Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie de la Mer





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al mar

Habitació doble, vistes al mar
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera d'aigua termal
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes al mar

Suite, vistes al mar
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera d'aigua termal
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació, accessible

Habitació, accessible
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Quai Le Fret, Crozon, 29160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Thalassa Hôtel & Spa
Le Thalassa Hôtel & Spa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 142 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.97 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 12.5 EUR per adult i 8.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Mer Hotel Crozon
Hostellerie Mer Hotel
Hostellerie Mer Crozon
Hostellerie Mer
Hostellerie de la Mer Hotel
Hostellerie de la Mer Crozon
Hostellerie de la Mer Hotel Crozon
Preguntes freqüents
Opinions: Hostellerie de la Mer
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
OLIVIER
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OLIVIER
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nicolas
18 de febr. de 2025
Nicolas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mélanie
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mélanie
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Pierre
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pierre
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Annie avignon
Viatge en família
2 de març de 2022
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Annie avignon
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean Michel
Viatge de negocis
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TRES SATISFAIT
Jean Michel
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Frédéric
7 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Pas mal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
philippe
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reposant


philippe
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
A Eviter
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Valérie
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valérie
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
AMANDINE
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMANDINE
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
séjour satisfaisant
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
4/10, Deficient
Laurent
26 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ne pas prendre la chambre 16, ventilation bruyante

Laurent
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Brigitte
3 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon séjour au global.
Brigitte
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Bastien
Viatge de negocis
22 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon séjour
Bastien
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Mohamed
Viatge de negocis
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
laverge
18 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
chambre 16
laverge
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Marlène
Viatge de negocis
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour au calme
Marlène
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Thibaut
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibaut
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)