Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Bois Joly





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Habitació triple
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Habitació doble per a ús individual bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1131 Route de télécabine, Crozet, 01170
Com moure’s per la zona
Sobre aquest allotjament
Hôtel Bois Joly
Allotjaments similars

Ibis Budget Saint Genis Pouilly Geneva
Ibis Budget Saint Genis Pouilly Geneva
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 512 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Bois Joly Hotel
Hôtel Bois Joly Crozet
Hôtel Bois Joly Hotel Crozet
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Bois Joly
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,0
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Antoinette
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antoinette
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yann
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yann
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Enes
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enes
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
didier
Viatge en grup
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
didier
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leah
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leah
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ryan
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
STEVE
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
STEVE
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
STEVE
29 de maig de 2025
STEVE
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thibaut
25 de maig de 2025
Thibaut
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Samantha
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samantha
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pauline
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
À ne pas louper
Pauline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean Louis
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Louis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
enrico, Mendrisio
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
enrico
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
aurelien
Viatge de negocis
20 de març de 2025
aurelien
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yolande
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolande
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie France
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie France
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vacances Bois Joli
Marc
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julien
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marion
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait


Marion
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Rik
11 de gen. de 2025
Rik
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie, Maroubra
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada d’1 nit (des. 2024)