Hotel Royal
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet 
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10, 
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó, vistes a la muntanya

Habitació doble Deluxe, balcó, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor de pantalla plana 
Dormitoris 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Un bidet 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes a la muntanya (North)

Habitació doble estàndard, vistes a la muntanya (North)
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor de pantalla plana 
Dormitoris 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Un bidet 
Minibar 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó, vistes a la muntanya

Habitació doble superior, balcó, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor de pantalla plana 
Dormitoris 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Un bidet 
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, balcó, vistes a la muntanya

Suite júnior, balcó, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor de pantalla plana 
Dormitori independent 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Un bidet 
Carregar totes les fotos de: Suite reial, balcó, vistes a la muntanya

Suite reial, balcó, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Bressols (gratis) 
Televisor de pantalla plana 
Dormitoris 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó, vistes a la muntanya

Suite, balcó, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor de pantalla plana 
Dormitori independent 
Roba de llit d'alta qualitat 
Barnussos 
Un bidet 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

L' Ehanoun 10, Chermignon, Crans-Montana, VS, 3963
Sobre aquest allotjament
Hotel Royal
Allotjaments similars

Crans Ambassador
Crans Ambassador
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 111 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 CHF per persona i per nit per adult, i 2.50 CHF per nit per client d'entre 6 i 15 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 CHF per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 30 CHF per allotjament per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu. 
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva. 
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 5 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Chermignon
Royal Chermignon
Hotel Royal Crans-Montana
Royal Crans-Montana
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Crans-Montana
Hotel Royal Hotel Crans-Montana
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Royal
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Fiona
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aline
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aline
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Haakon justinius
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Haakon justinius
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 14 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Candace
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Candace
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brandon
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
DAVID
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
DAVID
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Mariana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joëlle
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joëlle
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Victor
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Déçu de mon séjour
Victor
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
reza
14 de gen. de 2025
reza
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Susana
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susana
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aline
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aline
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicolas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Mario Camillo
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario Camillo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathalie
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Royal
Nathalie
Estada de 14 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yann
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yann
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Anne
21 de gen. de 2024
Anne
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Davit
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Davit
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Virginie
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada de 2 nits (gen. 2024)








