Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotelcoz All Inclusive





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó o pati moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó o pati moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, vistes a l'oceà (Sky)

Habitació, vistes a l'oceà (Sky)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó o pati moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó o pati moblat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Playa Santa Pilar Km 4.5, Top Floor, Cozumel, QROO, 77600
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 USD per persona.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 USD (fins a 10 anys).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 60 USD.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 21 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-23:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
HotelCoz Top Hotel Cozumel
HotelCoz Top Hotel
HotelCoz Top Cozumel
HotelCoz Top Resort Cozumel
HotelCoz Top Resort
Hotelcoz All Inclusive Resort
Hotelcoz All Inclusive Cozumel
Hotelcoz All Inclusive Resort Cozumel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotelcoz All Inclusive
Opinions
7,2
Bo
7,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Lori
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Lori
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurizio
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 14 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kimberley as
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kimberley as
Estada de 14 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Mary
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mary
Estada de 7 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Michael Ray Earl
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael Ray Earl
Estada de 8 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Brandi
Viatge en família amb nens petits
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Brandi
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vivien Kay, ann arbor
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivien Kay
Estada de 14 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Amber Marie
Viatge en parella, Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Amber Marie
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cameron
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Cameron
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lisa, Kansas City
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lisa
Estada de 7 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
mj, DAYTON
Viatge en família
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
mj
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David Anthony, Zieglerville
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David Anthony
Estada de 14 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Michaelle
5 de març de 2025
Michaelle
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
michael
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
8/10, Bo
Sabrina
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole S
Viatge en família amb nens petits
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole S
Estada de 8 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Pratul Bhailal
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pratul Bhailal
Estada de 16 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Brenda L
Viatge en parella, Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda L
Estada de 8 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
jenna lynn
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
jenna lynn
Estada de 7 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Travis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Travis
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlotte
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Crystal Ann
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Crystal Ann
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Janet Marie
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Janet Marie
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 7 nits (febr. 2025)