Hotel La Misión
Hotel d'interès històric amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Misión





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Misiones de los Tapes 171, Colonia del Sacramento, Colonia, 70000
Sobre aquest allotjament
Hotel La Misión
Allotjaments similars

Posada del Virrey
Posada del Virrey
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 57 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l’Uruguai sobre el valor afegit (10 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit. Nota: si ets resident de l’Uruguai i la teva estada té lloc entre el 15 de novembre i l’endemà de Pasqua, se’t demanarà que abonis l’IVA. En el cas de les estades fora d’aquest període, estaràs exempt d’abonar l’IVA.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel La Misión Colonia del Sacramento
La Misión Colonia del Sacramento
Hotel Misión Colonia del Sacramento
Misión Colonia del Sacramento
Hotel La Misión Hotel
Hotel La Misión Colonia del Sacramento
Hotel La Misión Hotel Colonia del Sacramento
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel La Misión
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
9,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de març de 2022
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Michelle
Viatge en grup
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Melhor localização em Colônia
Michelle
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge en grup
11 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Rodrigo
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en grup
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Rudolf, Madrid
Viatge en parella
27 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Rina
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volveré

Rina
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Emilio Silvino
5 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente ubicación, no tan bueno en invierno
Emilio Silvino
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
ALICIA
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALICIA
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Lucy
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charming hotel
Lucy
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sheila
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Sheila
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Eduardo Omar
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Muy costosa
Eduardo Omar
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mauricio
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simplemente magico
Mauricio
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jorge
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cute, historic, central and comfortable
Jorge
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
claudio
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volveremos a esta Posada.
claudio
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Daniel
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Una perla en pleno centro histórico
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
María Elena
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María Elena
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Gilbert
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A lovely restored mission in a perfect location.
Gilbert
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Bettina
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super recomendable
Bettina
8/10, Bo
charles
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint hotel on the Plaza Mayor
charles
Estada d’1 nit (març 2018)








