Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sechzehn





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Barnussos
També et pot agradar

Holiday Inn – the niu, Mill Cologne Mülheim by IHG
Mülheim
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 210 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnhofstrasse 16, Leverkusen, NW, 51379
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pension Zwei A
Pension Zwei A
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
7.6 de 10, Bé, 55 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sechzehn
Hotel Sechzehn Leverkusen
Sechzehn Leverkusen
Hotel Sechzehn Hotel
Hotel Sechzehn Leverkusen
Hotel Sechzehn Hotel Leverkusen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sechzehn
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willi
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willi
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
xiao
21 de set. de 2024
xiao
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tufan
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tufan
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Dirk
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Joachim
23 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Sonja
Viatge de negocis
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sonja
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Rainer
6 de jul. de 2022
Rainer
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First class hotel
John
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Stuart
Viatge de negocis
4 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasantly Surprised at the Good Standard
Stuart
Estada de 2 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mittelklasse-Hotels besser direkt buchen!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OK
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Michelle
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely Spot!
Michelle
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Sabine
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerne wieder
Sabine
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Ralf
7 de set. de 2018
Ralf
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Sebastian, Wilhelmshaven
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles Bestens
Sebastian
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Mark
12 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leverkusen trip
Mark
10/10, Excel·lent
shriram
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shriram
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zentrales, sehr sauberes Hotel mit gutem Frühstück
Viatger verificat
8/10, Bo
Edith und Holge, Datteln
11 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel in Zentrumsnähe
Edith und Holge
10/10, Excel·lent
michel
20 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació