Hotel D. Luís
Hotel per a famílies amb servei gratuït de transport per la zona i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel D. Luís





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Canals per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Canals per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, terrassa, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals, terrassa, vistes a la ciutat
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (with extra bed)

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (with extra bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Canals per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals, vistes a la ciutat
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Canals per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Canals per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (with extra bed)

Habitació familiar (with extra bed)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rotunda da Ponte Rainha Santa Isabel, Coimbra, 3040-091
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Oslo
Hotel Oslo
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 3 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 8191
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
BEST WESTERN D. Luís
BEST WESTERN D. Luís Coimbra
BEST WESTERN Hotel D. Luís
BEST WESTERN Hotel D. Luís Coimbra
Hotel D. Luís Coimbra
Hotel D. Luís
D. Luís Coimbra
Best Western d Luis
Best Western Coimbra
Coimbra Best Western
Hotel D. Luís Hotel
Hotel D. Luís Coimbra
Hotel D. Luís Hotel Coimbra
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel D. Luís
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
13 de maig de 2025
Carlos
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mirza Telma
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirza Telma
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HAMILCA
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAMILCA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
carlos
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Vitor
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitor
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Je ne recommande pas.
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Guilene
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Guilene
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Francisco
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Silvia
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel decadente
Silvia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
ALBERTO
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALBERTO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dayong
29 d’ag. de 2024
Dayong
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Luis
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Marcio
9 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Marcio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ravi
21 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Ravi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Francisco
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
rubiao
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rubiao
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
CAROLYN
Viatge en parella
12 de maig de 2024
CAROLYN
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
25 de febr. de 2024
Maria
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
José
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A repetir
José
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
David
Viatge en família
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PASSAGEM.
David
Estada d’1 nit (oct. 2023)