Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Middleburg Heights amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, accessible (Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 2 llits dobles (Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació superior, 2 llits dobles (First Floor, Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles (First Floor, Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (First Floor, Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 2 llits dobles (Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (Smoke Free)

El més destacat

Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
17555 Bagley Rd, I-71 At Exit #235, Bagley Rd, Middleburg Heights, OH, 44130

Què hi ha als voltants

  • Centre de Salut General Southwest - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Col·legi Baldwin Wallace - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Riu Rocky - 5 minuts en cotxe - 5.7 km
  • Centre I-X - 7 minuts en cotxe - 9.5 km
  • Zoo de Cleveland Metroparks - 13 minuts en cotxe - 20.5 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Cleveland: 19 min en cotxe
  • Estació de metro d'Airport: 6 min en cotxe
  • Cleveland, Ohio (CLE-Aeroport Internacional de Hopkins): a 6 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Raising Cane's Chicken Fingers - ‬6 minuts a peu
  • ‪7 Brew Coffee - ‬5 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬5 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬5 minuts a peu
  • ‪Fat Head's Brewery - ‬14 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights

Aspectes destacats de l'allotjament
Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Màquina expenedora, servei de recepció obert les 24 hores i sala de banquets
  • Ascensor, caixa forta a la recepció i cafè/te a les zones comunes
  • A les opinions dels clients es parla positivament de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 116 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i xampú
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Cafè i te a les zones comunes

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Baranes als passadissos
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Telèfon
  • Trucades de llarga distància gratuïtes
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 03:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 15 USD per animal de companyia per nit (105 USD com a màxim per estada).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 36 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
3 nens de fins a 17 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia, per nit (màxim 105 USD per estada).
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En les estades de fins a sis nits s'inclou un servei de neteja diari. Per a les estades de més de sis nits, es proporciona un servei de neteja limitat.
Els animals de companyia s'han de notificar en fer el registre d'entrada. Els clients que portin 1 mascota no han de pagar cap taxa pels animals de companyia. La tarifa per mascotes indicada a la secció Tarifes només s'aplica si els clients porten 2 o més mascotes. A les zones comunes de l'allotjament, els animals de companyia han d'anar lligats. S'espera que els clients netegin el que embruti la seva mascota.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights Hotel
Red Roof Inn Hotel Middleburg Heights Cleveland
Red Roof Inn Cleveland Middleburg Heights Ohio
Red Roof Inn Cleveland Middleburg Heights Hotel

Preguntes freqüents

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 36 kg cadascun. Es cobra una taxa de 15 USD per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa allotjar-se a Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Amb data 11 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights el dia 17 de nov. de 2025 són d'almenys 58,96 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 03:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions: Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 300 de 1003 opinions
Puntuació 8: Bo. 193 de 1003 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 156 de 1003 opinions
Puntuació 4: Deficient. 144 de 1003 opinions
Puntuació 2: Horrible. 210 de 1003 opinions

6,6/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

5,8/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

dean

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean rooms, Staff helping and have positive attitudes!
Estada d’1 nit (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

dean

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice clean rooms, Staff very Professional and friendly.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Curtis N

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Courteous staff and comfy room environment!
Estada de 4 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Megan

I would like a refund
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Marco

Viatge amb animals de companyia
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean room. Was with a friend and my dog. Overall safe experience.
Estada de 3 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Jody

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I started in one room (213) that literally had dead bugs in the drawers, a filthy carpet, two torn chairs, a ripped bedspread and just overall dirty. The staff was very nice and apologetic and gave me a new washcloth, as I had used mine to clean up the dead bugs. The next morning, the shower took over an hour and a half to drain, so I told the front desk. Again, they were very nice and apologetic and offered to change my room. I declined at that time because I was on my way out, but when I got back, they said that the bathtub couldn’t be fixed easily and that they needed to move me. Again, very nice staff, yucky conditions. I moved to the other room. I was happy to be on the third floor as it smelled like good air freshener as opposed to wet dog, which was how the second floor hallways smelled. The second room was somewhat better. That room ALSO had a ripped bedspread, which was bizarre. It only had one very nasty chair instead of two, and the shower drained in about 30 minutes. 😳 This second room though? NASTY NASTY NASTY carpeting. I made the mistake of walking on it barefoot. I’m fairly sure there was some sort of cough medicine all over it plus lord only knows what else. It was sticky and filthy. Yuck yuck yuck. A very long time ago I actually lived on a Red Roof Inn for about 6 weeks while we were waiting for our home to close. It was great! I trusted this brand because of it. My trust was definitely misplaced. Again though, the staff was extremely friendly.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Larry Darnell

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Nicole

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Never stay in motel that treated you like they did
Estada d’1 nit (oct. 2025)

4/10, Deficient

Virgil

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Kristian, parma

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
K
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Zechariah

Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Courtney

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanks
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Jeffrey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Given what I paid for the room, it met my expectations. What was exceptional was Zalla, the receptionist. She was pleasant, helpful, efficient and personable. There are similar hotels in the area with similar prices, but it would be Zalla who brings me back to this hotel.
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Luke

Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The lobby was decorated so nicely for fall and the hallway to our room was ok but the room itself was just barely passable. It had an odor of cat pee, stains on carpet, shower was a little dirty. It was noisy as well. I’m pretty sure people on the streets live there for a longer period of time. I had a random guy approach me at 5:30 in the morning which was a little sketchy. I would have not felt comfortable to park my car anywhere but the front on the building so get there relatively early to ensure you get a spot in the front. Front desk was nice and tend to get recognized for their cooperation, we didn’t really communicate with them all that much so u can’t really speak on that too much.
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Luella

There was no heat, no blankets and placed smelled like mold. I want my money returned to my card
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Sarah

Viatge en família
Initially our room keys did not work for the room assigned to us, we had to go back down twice and then finally got assigned a different room. Upon entering there was a terrible smell which made it difficult to breathe and the bathroom was not the best either.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Jacqueline

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was dirty thry did have no fridge mictove the carpet was dirty
Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Alisha T

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Jeffrey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

JAMAL

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
A lot of roaches Rooms and corridors smell bad. Elevator seems not safe. Residents with dogs keep staying in the main entrance
Estada de 4 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Katherine

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Tera

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
everything was decent for what we needed as a one night stay
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

naomi

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Needs a new motel ran down bad..
Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Dustin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Mark

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats
Expedia jacked up prices and ripped off customers. No comforter. Dead bugs on floor, sink clogged, room not ready until hours after Expedia said should be ready by two. Just a horrible experience
Clogged drain
No comforter, bed gross
Estada d’1 nit (ag. 2025)