Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Relais Falisco





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta
Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta
Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Don Minzoni, 19, Civita Castellana, VT, 1033
Sobre aquest allotjament
Relais Falisco
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 40 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Falisco
Relais Falisco
Relais Falisco Civita Castellana
Relais Falisco Hotel
Relais Falisco Hotel Civita Castellana
Relais Falisco Hotel
Relais Falisco Civita Castellana
Relais Falisco Hotel Civita Castellana
Preguntes freqüents
Opinions: Relais Falisco
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Hotel
Miguel
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic hotel
Miguel
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Emily
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel
Emily
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
paolo
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
paolo
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Simon
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Diana
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An oasis outside of Rome
Diana
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Übernachten im Schloss
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
FRANCESCO
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCESCO
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Richard, Toronto
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Caroline V
12 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline V
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Kim
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great accommodation
Kim
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Valeria, Roma
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esperienza meravigliosa
Valeria
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Michel
26 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Valt erg tegen
Michel
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Suzan
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Perfect Jewel
Suzan
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
ANTO, PAVULLO NEL FRIGNANO
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTO
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
stefano
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Da rivedere
stefano
10/10, Excel·lent
luisa, Fusignano
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel elegante, accogliente, in ottima posizione
luisa
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Es ist als sei man Gast bei einem Grafen.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
REGINA HELENA GARCIA
29 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REGINA HELENA GARCIA
Estada de 2 nits (nov. 2017)