Amfitrió particular
Hotel Pansion No1
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari de Medjugorje
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pansion No1





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Bressols (gratis)
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Bressols (gratis)
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pape Ivana Pavla II 18, Citluk, 88266
Sobre aquest allotjament
Hotel Pansion No1
Allotjaments similars

Pension Marinko Kozina - Medjugorje
Pension Marinko Kozina - Medjugorje
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 14 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 35 EUR per persona i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pansion No1 Hotel
Hotel Pansion No1 Citluk
Hotel Pansion No1 Hotel Citluk
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pansion No1
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
oscar
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
oscar
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yvi
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvi
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Doug
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doug
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edmund
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmund
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente.
MARCELO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Geralyn
Viatge en parella
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geralyn
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rou-Li
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rou-Li
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Naoya
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoya
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge de negocis
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge de negocis
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Milena
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Milena
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Raul
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alfredo
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada d’1 nit (maig 2024)