GTV Hotel & Service Apartment
Hotel a Cikarang amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GTV Hotel & Service Apartment





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Raya Sukamahi No. 1, Desa Sukamahi, Cikarang Pusat, Cikarang, 17530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Quest Prime Cikarang by ASTON
Quest Prime Cikarang by ASTON
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
5.0 de 10, 2 opinions
Preu actual: 23 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
GTV Hotel Service Apartment Bekasi
GTV Hotel Service Apartment Cikarang
GTV Hotel Service Apartment
GTV Service Apartment Cikarang
GTV Service Apartment
Gtv & Service Cikarang
GTV Hotel Service Apartment
GTV Hotel & Service Apartment Hotel
GTV Hotel & Service Apartment Cikarang
GTV Hotel & Service Apartment Hotel Cikarang
Preguntes freqüents
Opinions: GTV Hotel & Service Apartment
Opinions
8,0
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
WOO HYUK
11 de jul. de 2023
WOO HYUK
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
DONGHYEON
Viatge de negocis
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깨끗한 침구
DONGHYEON
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
PCR, Earth
Viatge de negocis
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PCR
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Jasper
Viatge de negocis
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasper
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Mohd Hirman
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Hirman
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
kuney, indonesia
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
工業団地の近く
kuney
Estada de 7 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
hiepita, jakarta
30 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiepita
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Tsuyoshi, Jakarta
2 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació