Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Cormier 9





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 rue Monge, Cholet, Pays-de-la-Loire, 49300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jominiere
Jominiere
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Llits/bressols addicionals
9.6 de 10, Excepcional, 99 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Cormier
Hotel Le Cormier 9 Hotel
Hotel Le Cormier 9 Cholet
Hotel Le Cormier 9 Hotel Cholet
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Cormier 9
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de juny de 2023
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Aurélie
Viatge en família
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un séjour très agréable
Aurélie
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
bernard
Viatge en família
22 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
bernard
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Erwan
1 de maig de 2023
Erwan
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
David Corlay
Viatge de negocis
19 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David Corlay
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Verger
18 de des. de 2022
Verger
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Laetitia
Viatge en família
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Laetitia
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Sebastien
11 de set. de 2022
Sebastien
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Cédric
Viatge en família
6 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super accueil
Cédric
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Sylvain
16 de jul. de 2022
Sylvain
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
anthony
Viatge de negocis
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accueil chaleureux
anthony
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
VERONIQUE
9 de jul. de 2022
VERONIQUE
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean luc
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean luc
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Danielle
30 de maig de 2022
Danielle
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Mickael
29 de maig de 2022
Mickael
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Len
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Len
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Cadoret
21 d’abr. de 2022
Cadoret
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Julien
Viatge de negocis
4 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Benoit
Viatge en grup
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoit
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Richard
Viatge de negocis
16 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Maeva
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maeva
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
ERWAN
Viatge en família
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERWAN
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Thomas
12 d’ag. de 2021
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2021)