Grand Caporal Hotel
Hotel a Chiquimula amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Caporal Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 2 llits de matrimoni, no fumadors

Habitació doble Comfort, 2 llits de matrimoni, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors

Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Km. 173 Carretera a Esquipulas, Chiquimula, Chiquimula, 01001
Sobre aquest allotjament
Grand Caporal Hotel
Allotjaments similars

Vista Terra
Vista Terra
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 141 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
23 de des. - 24 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100 GTQ per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Caporal Hotel Chiquimula
Grand Caporal Chiquimula
Grand Caporal
Grand Caporal Hotel Hotel
Grand Caporal Hotel Chiquimula
Grand Caporal Hotel Hotel Chiquimula
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Grand Caporal Hotel
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
9,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Astrid
Viatge en família amb nens petits
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Astrid
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
mario
2 d’oct. de 2025
mario
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Adrian
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
12 d’ag. de 2025
Ronald
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zulma
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zulma
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Santiago
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Santiago
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO
25 de jul. de 2025
MARIO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO
30 de juny de 2025
MARIO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jenifer
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenifer
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Joseph
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jaquelin
Viatge en família
6 de juny de 2025
Jaquelin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
5 de juny de 2025
Maria
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Julio Giovanni
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wrong information
Julio Giovanni
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wanda
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wanda
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
13 de maig de 2025
Ricardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dawn
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernanda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franklin
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franklin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jose Daniel
21 d’abr. de 2025
Jose Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jimmi, Twin Falls
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jimmi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Estuardo
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estuardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2025)




