Hotel Escala
Hotel a Chiclayo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Escala





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Elias Aguirre 478, Chiclayo, Lambayeque, 14001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Zentra Hotel
Zentra Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
- Serveis de bugaderia
7.0 de 10, Bé, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35 USD per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Número de registre de l’allotjament: 20600470206
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL ESCALA Chiclayo
ESCALA Chiclayo
HOTEL ESCALA Hotel
HOTEL ESCALA Chiclayo
HOTEL ESCALA Hotel Chiclayo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Escala
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Jimmy
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Jimmy
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Nestor
21 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nestor
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Kathrin
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Kathrin
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Jimmy
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmy
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Leopoldo
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Normal
Leopoldo
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gute Lage, modernisiert und aufmerksames Personal
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
CarlosQuiñones, Arequipa
Viatge en família
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
CarlosQuiñones
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Pedro César
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro César
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Javier Fernando
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier Fernando
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Jorge Viorel
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Viorel
Estada de 4 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Francois
23 de nov. de 2018
Francois
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
tommaso
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lo specchio
tommaso
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
LUIS HUMBERTO
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS HUMBERTO
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Luis Miguel
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Luis Miguel
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Catherine
12 de set. de 2018
Great value, a little noisy though
Catherine
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable atmósfera y excelente trato del personal
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)