Sankei City Hotel Chiba
Hotel a Chiba amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sankei City Hotel Chiba





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-9-5 Chuo, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0013
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Shuranza Chiba
Hotel Shuranza Chiba
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 200 opinions
Preu actual: 46 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1100 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
SANKEI CITY HOTEL
SANKEI CITY CHIBA
SANKEI CITY
SANKEI CITY HOTEL CHIBA Hotel
SANKEI CITY HOTEL CHIBA Chiba
SANKEI CITY HOTEL CHIBA Hotel Chiba
Preguntes freqüents
Opinions: Sankei City Hotel Chiba
Opinions
7,8
Bo
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
タクミ
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
タクミ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
MIZUHO
29 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIZUHO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
タカシ
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
タカシ
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
?
26 de juny de 2025
?
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Akihiro
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Akihiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
のりこ
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
のりこ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Takayuki
26 de maig de 2025
Takayuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
PISS
27 d’abr. de 2025
PISS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
ChimiChangas
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ChimiChangas
Estada de 13 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takayuki
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayuki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Takayuki
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayuki
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ryo
22 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ryo
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
NAOYUKI
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOYUKI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Izumi
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Izumi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Takayuki
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Takayuki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Minoru
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minoru
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
範芳
11 de gen. de 2025
範芳
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
?
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
?
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
HIDETAKA
14 de des. de 2024
HIDETAKA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Haruna
11 de des. de 2024
Haruna
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
shinobu
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
shinobu
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
TSUTOMU
11 de nov. de 2024
TSUTOMU
Estada d’1 nit (nov. 2024)