Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Parman





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Any de renovació: 2021
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, fumadors

Habitació doble superior, fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Any de renovació: 2021
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (up to 2 Guests)

Habitació individual, no fumadors (up to 2 Guests)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Any de renovació: 2021
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors (up to 2 Guests)

Habitació individual, fumadors (up to 2 Guests)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Any de renovació: 2021
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Sakaecho, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Keisei Hotel Miramare
Keisei Hotel Miramare
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 940 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Parman Hotel
Hotel Parman Chiba
Hotel Parman Hotel Chiba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Parman
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
りょうたろう
16 de març de 2025
りょうたろう
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOKI
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOMOKI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
??
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
ナナミ
24 de febr. de 2025
ナナミ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Miwako
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwako
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
MARIKO
Viatge de negocis
22 de des. de 2024
MARIKO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
NAOKO
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
ひろみ
9 de des. de 2024
ひろみ
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Katsuhito
25 de nov. de 2024
Katsuhito
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
みしろ
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
みしろ
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Keita
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Keita
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
ARAI
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
ARAI
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Riku
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riku
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
tsutomu
10 de març de 2024
tsutomu
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
tsutomu
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
tsutomu
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
ヒロフミ
Viatge en família
25 de febr. de 2024
ヒロフミ
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
KATSUHIKO
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
hunk
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hunk
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
やすひろ
11 de febr. de 2024
やすひろ
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
tomoki
4 de febr. de 2024
tomoki
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Hayate
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayate
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
TORU
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TORU
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
マサオミ
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
マサオミ
Estada de 2 nits (oct. 2023)