A Hotel Simply
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament A Hotel Simply





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

295 Moo 9, T. Wiang, Chiang Saen, Chiang Rai, 57150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

One Budget Chiangsaen
One Budget Chiangsaen
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 14 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 200 THB per adult i 120 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 THB per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 1 Chiang Saen
1 Chiang Saen
A Hotel Simply Hotel
A Hotel Simply Chiang Saen
A Hotel Simply Hotel Chiang Saen
Preguntes freqüents
Opinions: A Hotel Simply
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de des. de 2022
Estada d’1 nit (des. 2022)
2/10, Horrible
jonathan
Viatge en família
1 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ne jamais jamais y aller
jonathan
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
JN, バンコク
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JN
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Marc
4 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vue sur les poubelles
Marc
8/10, Bo
Oagazuss
20 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Quiet, new hotel
Oagazuss
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
นักเดินทาง
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Paul Howard, Chiang Mai
22 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació