Galeria de fotos de l’allotjament Nai Ya Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ruamchittawai Rd, Chiang Rai, Chiangrai, 57000
Sobre aquest allotjament
Nai Ya Hotel
Allotjaments similars

Le Patta Resort & Hotel Chiang Rai
Le Patta Resort & Hotel Chiang Rai
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 679 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 239 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 300 THB.
- Càrrec pel llit addicional: 600 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nai Ya Hotel Chiangrai
Nai Ya Hotel Hotel
Nai Ya Hotel Chiang Rai
Nai Ya Hotel Hotel Chiang Rai
Nai Ya Hotel Chiang Rai
Nai Ya Chiang Rai
Hotel Nai Ya Hotel Chiang Rai
Chiang Rai Nai Ya Hotel Hotel
Hotel Nai Ya Hotel
Nai Ya
Preguntes freqüents
Opinions: Nai Ya Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Darren, Singapore
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en família
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Patrick
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
CKL
Viatge en família
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CKL
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Hernan, Groveland,Fl
Viatge en família
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hernan
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
natcha
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
natcha
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jonas
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
SHUK FONG
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
十分滿意住宿
SHUK FONG
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
好服務,好舒服,好乾淨,好細心 !
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
thiam fui
12 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No good
thiam fui
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Jay
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jay
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Marc
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neues Modernes Hotel
Marc
Estada de 2 nits (gen. 2019)