Marisa Resort & Spa Chiang Dao
Hotel a Chiang Dao amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marisa Resort & Spa Chiang Dao





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Assecador de cabells
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

304 Moo 4 Tambon Mueang Ngai, Amphoe Chiang Dao, Chiang Dao, Chiang Mai, 50170
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Buraphat Resort
Buraphat Resort
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2000.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 175 THB per adult i 100 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Marisa Resort Chiang Dao
Marisa Resort
Marisa Chiang Dao
Marisa & Chiang Dao Chiang Dao
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Hotel
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Chiang Dao
Marisa Resort & Spa Chiang Dao Hotel Chiang Dao
Preguntes freqüents
Opinions: Marisa Resort & Spa Chiang Dao
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
jeongjin
Viatge en família
26 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
서비스가 최악이었어요
jeongjin
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Henrik
Viatge en grup
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pragtfuldt sted


Henrik
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Timothy
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Thanya
6 de febr. de 2023
Thanya
Estada de 4 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
paul
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A lovely overnight stay
paul
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Arina, London
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arina
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Steven E
25 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will be back!
Steven E
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
fujiko
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fujiko
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Aung
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very quick check in good service
Aung
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
jeffrey
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and Serene
jeffrey
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Anita
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada de 2 nits (febr. 2019)