Hotel Laguna Bacalar
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Bacalar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Laguna Bacalar





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la llacuna (with Fan)

Habitació doble, vistes a la llacuna (with Fan)
El més destacat
Ventilador
Servei de neteja diari
Ventilador
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la llacuna (with Air Conditioning)

Habitació doble, vistes a la llacuna (with Air Conditioning)
El més destacat
Aire condicionat
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits, vistes a la llacuna (With Fan)

Habitació triple, diversos llits, vistes a la llacuna (With Fan)
El més destacat
Servei de neteja diari
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, diversos llits, vistes a la llacuna (With A/A)

Habitació triple, diversos llits, vistes a la llacuna (With A/A)
El més destacat
Aire condicionat
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Neteja diària
Habitació doble
El més destacat
Ventilador
Servei de neteja diari
Ventilador
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits, vistes a la llacuna (with Fan)

Habitació familiar, diversos llits, vistes a la llacuna (with Fan)
El més destacat
2 Dormitoris
Ventilador
Servei de neteja diari
Ventilador
Neteja diària
Carregar totes les fotos de: Bungalou familiar, vistes a la llacuna

Bungalou familiar, vistes a la llacuna
El més destacat
2 Dormitoris
2 Banys
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Neteja diària
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Costera #479 Bacalar, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Hotel Laguna Bacalar
Allotjaments similars

Casa Aakal Lagoon Front
Casa Aakal Lagoon Front
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 247 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.64 USD per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informaci ó addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Laguna Bacalar
Laguna Bacalar
Hotel Laguna Bacalar Hotel
Hotel Laguna Bacalar Bacalar
Hotel Laguna Bacalar Hotel Bacalar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Laguna Bacalar
Opinions
6,2
6,6/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Tomas
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
José Manuel
5 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José Manuel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Axel Emmanuel
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Axel Emmanuel
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Satyen
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Satyen
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Luis Fernando
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Fernando
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HERBERT, Guatemala
Viatge en parella
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HERBERT
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Mario Agustin Chavez
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario Agustin Chavez
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
WILBERTH MANUEL CRUZ
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
WILBERTH MANUEL CRUZ
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Liliana
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Liliana
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sara
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
KARLA
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KARLA
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rosa Ma.
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa Ma.
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MayaVeronika
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
MayaVeronika
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose francisco
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jose francisco
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ROSA MARIA
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROSA MARIA
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Jesus
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Victor
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Darlene
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darlene
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Carsten
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una terrible experiencia
Carsten
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Adriana
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Para su finalidad
Adriana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Elisha
6 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valente
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valente
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Wergin
24 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wergin
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Manuel
Viatge en grup
23 de març de 2025
Manuel
Estada de 2 nits (març 2025)








