Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bacalar Magico





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual júnior

Habitació individual júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Boca de Agua- Bacalar
Xul-Ha
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 21 opinions
Preu actual: 199 €
taxes i impostos inclosos
17 de set. - 18 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 8 Magisterial, entre av.3 y av.5, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bacalar Magico Hotel
Hotel Bacalar Magico Bacalar
Hotel Bacalar Magico Hotel Bacalar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bacalar Magico
Opinions
8,8
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
4 de gen. de 2025
Juan Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
eduardo
Viatge en família
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bacalar
eduardo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Sari
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Sari
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Gregorio
Viatge en família
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregorio
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
SUSANA
Viatge en grup
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUSANA
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Carlos Antonio
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Carlos Antonio
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Aline Monserrat
7 de gen. de 2024
Aline Monserrat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Jonathan
Viatge en grup
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bueno pero puede mejorar
Jonathan
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Mikael
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikael
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
01 Ana
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
01 Ana
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
salvador
Viatge en família
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
salvador
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Irma
Viatge en parella
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irma
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
Herbert
Viatge en família amb nens petits
10 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herbert
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Klaas
Viatge en família amb nens petits
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaas
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
ISABELLE
Viatge en família
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ISABELLE
10/10, Excel·lent
Paola
Viatge en família
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Paola
Estada de 5 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
MARIA ISABEL
2 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA ISABEL
Estada d’1 nit (oct. 2020)