Hotel Ade
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Parc Ecològic Laguna Bacalar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ade





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand, 2 llits dobles, terrassa

Habitació doble Grand, 2 llits dobles, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa
Pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de plasma
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble (1)

Habitació superior, 1 llit doble (1)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble, planta baixa (3)

Habitació Comfort, 1 llit doble, planta baixa (3)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica, 1 llit de matrimoni gran, terrassa

Habitació doble panoràmica, 1 llit de matrimoni gran, terrassa
El més destacat
Terrassa
Pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de plasma
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 36 × av. 5 y 7, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Hotel Ade
Allotjaments similars

Hotel y Eco-Cabañas Azul María Bacalar
Hotel y Eco-Cabañas Azul María Bacalar
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450 MXN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 MXN.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ADE Hotel
Hotel ADE Bacalar
Hotel ADE Hotel Bacalar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Ade
8,4
Molt bo
9,0
Neteja
10
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de des. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Alberto
27 de jul. de 2025
Luis Alberto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cláudia
Viatge en grup
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cláudia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Janel
9 de des. de 2024
Janel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Yonatan
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yonatan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
mastromarino
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
mastromarino
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ruben
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Ruben
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
MARIO
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIO
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Roger
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Tania de los Angeles
Viatge en família
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
En cuanto ala estadía
Tania de los Angeles
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Florent
Viatge en família
17 de juny de 2024
Florent
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Miguel
28 de maig de 2024
Miguel
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Emilio
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilio
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Jesus
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
No se hospeden aqui
Jesus
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge en grup
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Alejandro
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Guillermo
Viatge en parella
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Guillermo
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bon sejour
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
INGRID AGLAE
Viatge en família
28 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
INGRID AGLAE
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Edgar
Viatge en grup
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Edgar
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ehsan
Viatge en família
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ehsan
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Norma
Viatge en família
4 de jul. de 2023
Norma
Estada d’1 nit (jul. 2023)








