THE MADRAS GRAND

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Chennai amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament THE MADRAS GRAND

Exterior
Vestíbul
Recepció
Exterior
Recepció

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació quàdruple, no fumadors, bany privat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Mininevera
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors, bany privat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Mininevera
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Apartament familiar

El més destacat

Menjador independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
  • 111 metres quadrats
  • 3 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 7
  • 1 llit de matrimoni gran, 1 llit de matrimoni, 2 llits individuals i 1 sofà llit individual

Habitació doble prèmium, no fumadors, bany privat

9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Mininevera
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite prèmium, no fumadors, bany privat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Mininevera
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

THE MADRAS GRAND és a Chennai, al centre. Si busques unes vacances actives, apropa't a AKDR Golf Village i Kart Attack; també pots visitar atractius turístics com ara Centres de Ciència i Tecnologia de Tamilnadu i Parc de serps de Chennai. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Estadi Mayor Radhakrishnan o a Estadi Jawaharlal Nehru.
Mapa
NO 1 - CHINNA STREET, EGMORE, Chennai, Tamilnadu, 600008

Què hi ha als voltants

  • Sankara Nethralaya - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Hospital Apollo - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Express Avenue - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Consolat General dels Estats Units, Chennai - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Platja Marina - 4 minuts en cotxe - 3.6 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Chennai Egmore: 9 min a peu
  • Estació de metro de Washermanpet: 7 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 46 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Sangeetha - ‬8 minuts a peu
  • ‪Mathsya - ‬4 minuts a peu
  • ‪Babal Da Dabha - ‬9 minuts a peu
  • ‪The Greenhouse Barbeque - ‬11 minuts a peu
  • ‪Sudha Hotel - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

THE MADRAS GRAND

Hotel a prop de Platja Marina
THE MADRAS GRAND ofereix comoditats com ara una bugaderia i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, magatzem d'equipatge i caixer automàtic
  • Servei de recepció obert les 24 hores, sala de banquets i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Llençols de cotó egipci i matalassos d'escuma viscoelàstica
  • Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb assistència gratuït i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 plaça/places d'aparcament accessible
  • 5 esglaons per arribar a l'entrada
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 183 centímetres d'amplada)
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Llençols de cotó egipci
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Guies de restaurants
  • Productes de neteja

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 800.0 INR per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum

L’allotjament també es coneix com a

THE MADRAS GRAND Hotel
THE MADRAS GRAND Chennai
THE MADRAS GRAND Hotel Chennai

Preguntes freqüents

THE MADRAS GRAND accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a THE MADRAS GRAND?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a THE MADRAS GRAND?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 2000 INR (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a THE MADRAS GRAND?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba THE MADRAS GRAND?

Aquest hotel es troba a Centre de Chennai. A més, tindràs Galeria Nacional d'Art a 0,8 km i Platja Marina a 4,1 km. Estadi Mayor Radhakrishnan i Museu del Govern també són a menys de 15 min. Estació de Chennai Egmore és a 9 min a peu i Nehru Park Station, a 11 min.

Opinions: THE MADRAS GRAND

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 24 de 50 opinions
Puntuació 8: Bo. 14 de 50 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 50 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 50 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 50 opinions

8,2/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Vishal

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good place to have a stay
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Sherlin Oneeta

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The overall stay at Madras Grand was great. It’s at a super convenient location in Egmore. 10 mins from the US Consulate. Safe for women and solo travelers. Clean property. Staff were polite and service was great, especially from Mr. Tausif at the reception. He was very helpful during our stay there. The only thing that could be better about the hotel was the shower design which is open in the bathroom area and makes the entire bathroom floor wet. Shower should be in a separate space within the bathroom. Buffet was good with the basic south and North Indian food options. Breakfast was not complimentary when I stayed and had to pay extra for the food. More number of food items could be included. The checkout time of the hotel is 11 am and this should be extended to 12 pm like most other hotels. The area around the hotel could be cleaner but otherwise, it was a good overall experience.
Estada de 2 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

APPARAO

Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

AYAM

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was dirty and had a smell, pillows with no covers, bedsheet not changed and dirty. The room was not ready until 2.30 pm even though checkin time was 1 pm. Very disappointed experience.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Shyju

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Peter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really good place to stay. Breakfast was excellent. Stay very helpful and friendly. Area surrounding is okay
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Shaibal

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Mahmud

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
My experience at The Madras Grand exceeded all my expectations. From the moment I arrived, I was welcomed with genuine warmth and professionalism. The staff went out of their way to ensure my stay was comfortable, and their attention to detail was impressive. My room was impeccably clean, tastefully decorated, and offered all the conveniences I needed for a relaxed and productive stay. One of the highlights was the food. They were fresh and delicious. The hotel also deserves special mention for its efficient housekeeping, prompt room service, and courteous front-desk team. Everyone—from the doorman to the manager—treated is with sincere hospitality. I’d visit them again.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Arockiadoss, London

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Nadarajah

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was average, hotel reception staff were not very polite no warm welcome when we check in compared to many other hotels we stayed in that week commencing 12/05/25 .They needed more training about hospitality.
Estada de 4 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Shiyamala

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
They ok we enjoy the staying
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Pooja

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sanjay

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditats
Cleaning
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ousephachan K.

Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing much
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Empuku

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とても素敵なホテルです。しかしWi-Fiは快適ではありませんでした。そしてシャワーを浴びるとトイレはびしょ濡れです。これは好ましくありませんでした。その他はとても良いです。朝食も素敵です。スタッフも素晴らしい。
Estada d’1 nit (febr. 2025)

2/10, Horrible

GANESH

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Lynette

Estada de 7 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Cornel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quite nice
Estada de 4 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Velvilie

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
The staff were nice and helpful, but the marketing on the website and the actual property was deceiving
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sugata

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff. Courteous, professional.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Arun Richard

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cleanliness of the hotel is remarkable. Courteous service of the staff was impressive. Inadequate parking facility is a concern for customers. Cost of food served in the restaurant is high.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Kanaka

Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

BARAKATHU

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
As a whole ok
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

KANA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ホテル内は常に清潔でシャワーも安心して使えました。スタッフの方もとても親切です。ひとつだけ残念なのがWi-Fiが非常に遅いことです。そこを改善してもらいたいです。
Estada de 2 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Unmesh Hemant

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Had to wait for 5 hours to check in. Also breakfast was mentioned as free but needed to pay when reached there
Estada d’1 nit (des. 2024)