Tri Hotel Smart Chapecó
Hotel a Chapecó amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Tri Hotel Smart Chapecó





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe

Habitació doble per a ús individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Senador Atilio Fontana 2747 E, Chapecó, SC, 89809-622
Sobre aquest allotjament
Tri Hotel Smart Chapecó
Allotjaments similars

Tri Hotel Chapecó
Tri Hotel Chapecó
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 324 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Efapi Center Hotel Chapeco
Hotel Efapi Center Hotel
Hotel Efapi Center Chapeco
Brazil
Efapi Center Chapeco
Hotel Efapi Center
Tri Hotel Smart Chapecó Hotel
Tri Hotel Smart Chapecó Chapecó
Tri Hotel Smart Chapecó Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Tri Hotel Smart Chapecó
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
4/10, Deficient
Marta
Viatge en grup
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marta
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Maria Clara
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Clara
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SOS João Paulo
3 de set. de 2025
SOS João Paulo
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SOS João Paulo
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOS João Paulo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Edevaldo Benedito
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Edevaldo Benedito
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SOS João Paulo
26 d’ag. de 2025
SOS João Paulo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Deixou a desejar na recepção
Carlos
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Fábio
15 d’ag. de 2025
Fábio
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
everton
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
everton
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Silvano
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Silvano
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dheivid
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dheivid
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Vivian Cristina
15 de jul. de 2025
Vivian Cristina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Vivian Cristina
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivian Cristina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yamile
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel óptimo
Yamile
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Antônio
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
avaliação
Luiz Antônio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SOS João Paulo
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
SOS João Paulo
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avaliação e Feedback ao Hotel Tri
Marcos
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alcione Andre
14 de juny de 2025
Alcione Andre
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo R F
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo R F
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alcione Andre
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alcione Andre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
20 de maig de 2025
Tiago
Estada de 5 nits (maig 2025)








