Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Hotel a Chapecó amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi familiar

Estudi familiar
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mogano Premium
Hotel Mogano Premium
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 120 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 59.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
FABIO
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente em muitos aspectos
FABIO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
4 de març de 2025
Marcelo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalia
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Nathalia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marlos
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilmar
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilmar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Adriano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOAO E
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOAO E
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel maravilhoso!!
Fabio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Diogo
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforto e excelência na hospedagem
Diogo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
André
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thiago
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Henrique
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
B
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpreendentemente perfeito

B
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juliano
19 de des. de 2024
Juliano
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Diogo
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Diogo
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Marco A de
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco A de
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Edson l
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edson l
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Thiago
10 de des. de 2024
Thiago
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Henrique
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Excepcional
Henrique
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Genocir
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Genocir
Estada d’1 nit (nov. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels