ibis Styles Angouleme Nord
Hotel d'estil art-déco amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Angouleme Nord





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble i sofà llit

Habitació estàndard, 1 llit doble i sofà llit
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

122 Rue Des Meneaux, Champniers, Charente, 16430
Sobre aquest allotjament
ibis Styles Angouleme Nord
Allotjaments similars

ibis Angouleme Nord
ibis Angouleme Nord
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 374 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Styles Angouleme Nord
ibis Styles Angouleme Nord Hotel
ibis Styles Angouleme Nord Hotel
ibis Styles Nord Hotel Angouleme
ibis Styles Angouleme Nord Champniers
ibis Styles Angouleme Nord Hotel Champniers
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ibis Styles Angouleme Nord
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,2
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
JEROME
17 de set. de 2025
JEROME
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge en grup
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaël
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sympa comme tout !
Raphaël
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Esmail
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esmail
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Geoffrey
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Sad
Geoffrey
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sean
21 de jul. de 2025
Sean
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MARION
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARION
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Denis
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Jonathan
17 de juny de 2025
Jonathan
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jean-Philippe
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jean-Philippe
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Tracy
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
gilles
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gilles
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Béatrice
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour pro
Béatrice
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
29 de març de 2025
Samuel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Laurent
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Correcte
Laurent
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
stephane
13 de març de 2025
stephane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rui
6 de març de 2025
Razoável
Rui
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Laure
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soirée étape
Laure
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
31 d’oct. de 2024
Jonathan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Laure
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Laure
Estada d’1 nit (oct. 2024)








