As Hotel Cesme
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Boyalık
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament As Hotel Cesme





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades

Habitació familiar, habitacions connectades
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al jardí

Habitació doble Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite, banyera d'hidromassatge

Suite, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, vistes a la piscina

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2170 Sk, No 1 Cesme, Cesme, Izmir, 35930
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mat Boutique Hotel
Mat Boutique Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 65 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 850 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-novembre
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
As Cesme
As Hotel Cesme Hotel
As Hotel Cesme Cesme
As Hotel Cesme Hotel Cesme
Preguntes freqüents
Opinions: As Hotel Cesme
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de set. de 2024
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Sule
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sule
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tunahan
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tunahan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
hulya
Viatge en família
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hulya
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Müge
25 de juny de 2023
Müge
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Bilal
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Bilal
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Sanae
Viatge en grup
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanae
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Sengül
3 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sengül
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Ruken
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruken
Estada de 8 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ali
Viatge en família
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ali
Estada de 6 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ramazan
Viatge en família
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ramazan
Estada de 7 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Aslihan
Viatge en grup
6 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Aslihan
Estada de 3 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 11 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en família
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karina
Estada de 6 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
burag
Viatge en família
25 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
burag
Estada de 4 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Ümit
Viatge en família
27 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ümit
Estada de 5 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Emel
19 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emel
Estada de 4 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 10 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Sevim, Frankfurt
Viatge en parella
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sevim
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
POLINA
Viatge en grup
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
POLINA
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Emir
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emir
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)