Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie de la Roseraie





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Rue de l'Abbé Escarnot, Cazaubon, GERS, 32150
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Roseraie Cazaubon
Hostellerie Roseraie Hotel Cazaubon
Hostellerie Roseraie Hotel
Hostellerie Roseraie
Hostellerie Roseraie Cazaubon
Hostellerie de la Roseraie Hotel
Hostellerie de la Roseraie Cazaubon
Hostellerie de la Roseraie Hotel Cazaubon
Preguntes freqüents
Opinions: Hostellerie de la Roseraie
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sylvain
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvain
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nathalie
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernard
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alain
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Gaylord
17 de jul. de 2024
Gaylord
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Patrick
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
JACKY
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JACKY
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Fabrice
Viatge de negocis
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Cathleen
Viatge en família
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Géniale !
Cathleen
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
5 de jul. de 2023
Patrick
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
CHRYSTEL
Viatge de negocis
21 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRYSTEL
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Annette
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel charmant, mignon et propre.
Annette
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jacques
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Philippe
12 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UNE HONTE. Un cadre complètement rococo. :(
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Gilles
Viatge de negocis
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable
Gilles
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Claude
Viatge en família
23 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
A éviter impérativement: hôtel dangereux!
Claude
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Isabelle
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Marie-Françoise
6 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie-Françoise
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Philippe
Viatge en família
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Fabrice
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse
Fabrice
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité / prix/ prestation
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Anne
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (abr. 2019)