Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Prestige





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 184 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, orientació mar

Habitació doble, orientació mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, balcó

Habitació triple, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lungomare Rasi Spinelli 44, Cattolica, RN, 47841
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pacific
Hotel Pacific
- Piscina
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 72 opinions
Preu actual: 177 €
taxes i impostos inclosos
22 de jul. - 23 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 12.00 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Prestige Cattolica
Prestige Cattolica
Hotel Prestige Hotel
Hotel Prestige Cattolica
Hotel Prestige Hotel Cattolica
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Prestige
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
egidio
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
egidio
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Brian
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Maurizio
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Suzana
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzana
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
LUCA
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LUCA
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
29 de set. de 2023
Andrea
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Giuseppina
Viatge en família
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppina
Estada de 3 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Edward
Viatge en parella
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Edward
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en parella
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 7 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Maurizio
29 de jul. de 2021
Maurizio
Estada de 9 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
rocco , milano
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grazioso hotel fronte spiaggia
rocco
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)