Hotel Al Madarig
Hotel a la vora de l'aigua amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Madarig





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Canals per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó, vistes al mar

Habitació doble superior, balcó, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, balcó, vistes al mar

Habitació triple superior, balcó, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, balcó, vistes a la ciutat

Habitació quàdruple estàndard, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble, balcó

Habitació doble estàndard, 1 llit doble, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, balcó

Habitació triple estàndard, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, balcó

Habitació quàdruple estàndard, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Canals per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera exprés
Canals per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Piazza Petrolo 7, Castellammare del Golfo, TP, 91014
Sobre aquest allotjament
Hotel Al Madarig
Allotjaments similars

Hotel Punta Nord - Est
Hotel Punta Nord - Est
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 472 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 6 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 EUR per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: IT081005A1BYRMA2CE
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 10:00-00:00
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Al Madarig
Al Madarig Castellammare Del Golfo
Al Madarig Hotel
Hotel Al Madarig
Hotel Al Madarig Castellammare Del Golfo
Hotel Al Madarig Castellammare Del Golfo
Hotel Al Madarig Hotel
Hotel Al Madarig Castellammare del Golfo
Hotel Al Madarig Hotel Castellammare del Golfo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Al Madarig
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart, Edmonton
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions


Stuart
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Freida M.
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Freida M.
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelo
4 de set. de 2025
Angelo
Estada de 8 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Carolina
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Carolina
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Leonardo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Christine
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 10 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en grup
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No title
Maria
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jack Peter
Viatge en parella
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack Peter
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
claude
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claude
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GILLES
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLES
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Branimir
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Branimir
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kristi
Viatge en parella, Viatge en grup
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Trygve
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trygve
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jorulv
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorulv
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Diego
11 de febr. de 2025
Diego
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
RICKY
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RICKY
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lone Møller
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lone Møller
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Vita
Viatge en parella
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vita
Estada de 14 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Svend
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel, gå afstand til alt, gode parkeringsf.
Svend
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Gillian
Viatge en parella
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Lina
25 de set. de 2024
Lina
Estada de 4 nits (ag. 2024)








