Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: 08:00-20:00, cada dia
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar amb l'allotjament amb antelació per obtenir instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la recollida de les claus; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia
Si tens previst arribar més tard de les 17:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, expedia, abans del registre d'entrada
En fer el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova de detecció de la COVID-19 amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 12 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 72 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 12 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 14 dies abans del registre d'entrada.