Hotel Fior
Hotel als afores amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fior





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Dei Carpani 18, Castelfranco Veneto, TV, 31033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Albergo Al Moretto
Albergo Al Moretto
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 49 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.80 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per nit.
- Sopar a l'allotjament: 45 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: IT026012A1IMWN6GHM
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 03 juny-03 setembre
L'horari de la piscina és el següent: 11:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Fior Castelfranco Veneto
Hotel Fior
Hotel Fior Castelfranco Veneto
Hotel Fior Hotel
Hotel Fior Castelfranco Veneto
Hotel Fior Hotel Castelfranco Veneto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fior
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
UK
8 de nov. de 2024
UK
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvano
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bella conferma!
Silvano
Estada de 7 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Konstantin
8 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konstantin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Louise, Slagelse
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
1 d’ag. de 2024
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Bruno
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value
Bruno
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Walter
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Gilles
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bravo
Gilles
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
JOSE LUIS PALENCIA
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE LUIS PALENCIA
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Massimiliano
24 de març de 2024
Massimiliano
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Fabio Massimo
10 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio Massimo
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Walter
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Mirco
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mirco
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Farhana
31 d’ag. de 2023
Farhana
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Tommaso
8 d’ag. de 2023
Tommaso
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
carlo
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
carlo
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Walter
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 2 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
antonio
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
antonio
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Walter
Viatge de negocis
28 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Walter
Viatge de negocis
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Walter
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (oct. 2022)