Hotel Glamour
Hotel que admet animals de companyia a Cassola amb un restaurant i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Glamour





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite familiar

Estudi en suite familiar
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Habitació presidencial

Habitació presidencial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Valsugana 90, Cassola, VI, 36022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Ca' Sette
Villa Ca' Sette
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 43 opinions
Preu actual: 141 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 EUR per persona només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: IT024026A1D5LNL4KU
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant algunes èpoques de l'any
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Glamour Cassola
Glamour Hotel
Hotel Glamour
Hotel Glamour Cassola
Hotel Glamour Bassano del Grappa
Glamour Bassano del Grappa
Hotel Glamour Hotel
Hotel Glamour Cassola
Hotel Glamour Hotel Cassola
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Glamour
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
David Joseph
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David Joseph
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno ottimo
Andrea
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Soren
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soren
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reona
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reona
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luigi
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luigi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco, Montescano
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CLAUDIO
10 de febr. de 2025
CLAUDIO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soren
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soren
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Giulio, Miami
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giulio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolina
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Maria
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Karsten
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karsten
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Serena
30 de nov. de 2024
Serena
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Francesco, Grottammare
Viatge de negocis, Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kemal
6 de nov. de 2024
Kemal
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
LIDIA
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIDIA
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)