Hotel East West

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mesquita Hassan II

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel East West

Detall de l'interior
S'hi serveixen dinars, sopars i plats de cuina irlandesa
Exterior
Habitació estàndard | Roba de llit d'alta qualitat i cortines opaques
S'hi serveixen dinars, sopars i plats de cuina irlandesa

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
10 Avenue Hassan Souktani, Casablanca, 20000

Què hi ha als voltants

  • Centre Bessó de Casablanca - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Plaça Mohammed V - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Mercat Central de Casablanca - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Mesquita Hassan II - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Port de Casablanca - 3 minuts en cotxe - 2.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Mers Sultan: 6 min en cotxe
  • Parada de tramvia de Place Mohamed V: 14 min a peu
  • Casablanca (CMN-Aeroport Internacional Mohammed V): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪KFC Anfa - ‬5 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪Irish Pub - ‬1 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut - ‬2 minuts a peu
  • ‪Nara Asian Street Food - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel East West

Hotel a prop de Mesquita Hassan II
T'esperen un esmorzar gratuït, servei de bugaderia i tintoreria i un bar a Hotel East West. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna. El restaurant restaurant cuina irlandesa de les instal·lacions, Irish Bar, ofereix dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un gimnàs disponibles per a tots els clients.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Televisió al vestíbul, assistència turística i per a la compra d'entrades i ascensor
  • Atenció multilingüe, caixa forta a la recepció i sales de reunions
Característiques de l'habitació
A Hotel East West, totes les habitacions presenten avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i sales d'estar independents.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Sales d'estar independents, canals prèmium i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (10 MAD per dia)
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) amb sol·licitud prèvia

Menjar i beguda

  • Esmorzar gratuït disponible
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Irish Bar

Activitats

  • Gimnàs
  • Sauna
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Llit addicional

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Llit addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Canals per satèl·lit
  • Canals prèmium

Altres

  • Aire condicionat
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 MAD per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

East West Casablanca
Hotel East West
Hotel East West Casablanca
Hotel East West Hotel
Hotel East West Casablanca
Hotel East West Hotel Casablanca

Preguntes freqüents

Hotel East West accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel East West?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel East West?

Registre de sortida: migdia.

Hotel East West ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: per vehicle, només l'anada.

On es troba Hotel East West?

Aquest hotel es troba a Centre de Casablanca i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Catedral del Sagrat Cor, Parc de la Ligue Arabe i Centre Bessó de Casablanca. Centre Comercial Twin Center i Villa des Arts també són a menys de 15 min. Parada de tramvia de Place Mohamed V és a 14 min a peu i Parada de tramvia d'Avenue Hassan II, a 19 min.

Opinions: Hotel East West

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 14 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 14 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 14 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 14 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 14 opinions

6,0/10

Neteja

4,6/10

Personal i servei

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

4/10, Deficient

KO, NY USA

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Noise Hotel. Desk staff are rude.

Receptionist made me pay for breakfast though my booking is for B&B. Two of the desk staff have attitude and very rude. They also talk about the guests at their back in arabic....assuming no one can understand. They also chagred my stay on my card though it was paid online at the end they refunded the amount in cash...

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Correct

Hôtel correct dans l ensemble Petit déjeuner qui laisse a désirer

4/10, Deficient

sushi, japan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Carino il quartiere

Edificio la cui foto di presentazione su Internet è stata corretta con Photoshop (la realtà è molto diversa). L'interno è sporco, arredo vecchio e sudicio, i servizi molto approssimativi. Il personale è la parte peggiore: scortese, antipatico, non accogliente, non disponibile e poi c'è la tendenza di tutta la popolazione locale ad essere degli imbroglioni bugiardi e titalmente inaffidabili.

4/10, Deficient

Kaisar, Ottawa, ON

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Casablanca Experience

Terrible service. No one in the receiption can speak English. One girl ( most probably name Aziza) can understand english little bit and find little understanding. They were having hard time finding the reservation from expedia. The people at the reception and attached resturant/bar intervne unprofessionally when I had burgaining with taxi driver. The the taxi driver was trying to use the receiption people to legitimized his wrong doing (breaking of contract). At night I was asking whether they have wake up service at the morning or not then the people working in the lobby rudely saying no. He even don't understand english at all. I am disappointed of their service. It actually the worst experience my whole trip in Morocco trip. I had a pleasant hotel staying experience in Marrakech. But this one in Casablanca is horrible.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Bien placé, propre mais accueil pas au niveau

Rien à redire sur la chambre mais l'accueil se fout clairement de la gueule du monde. Pas de serviettes, on l'appelle et il dit OK. 3/4h après toujours rien. il faut descendre à l'accueil pour récupérer les serviettes Le lendemain, meme scénario et impossible de faire imprimer une facture. Un peu énervant sur le moment mais la chambre est correcte donc jouable d'y aller

2/10, Horrible

Mike, Erkrath

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Zentral gelegenes Hotel, leider mit allen Unannehmlichkeiten (Durchgangsverkehr, Disko-Musik)

Das dann zur Verfügung gestellte Zimmer war alt, undichte Fenster, laute Umgebungsgeräusche, unsauberes Bad..Für ein Doppelzimmer war ein Handtuch vorhanden.Auf meine Nachfrage nach einem zweiten Handtuch sagte man mir zu, dies später auf's Zimmer zu bringen, was (natürlich) nicht erfolgte. Insgesamt ein Hotel, das ich nicht empfehlen kann.

4/10, Deficient

Soden, Glasgow, United Kingdom

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Hotel East West needs to improve

Although the hotel room was spacious, clean and safe it lacked adequate lighting and offered such a low level of comfort that it was suitable only for a late arrival and early morning departure. The breakfast arrangements are delegated to a neighbouring coffee bar which provides a roll, croissant, cold drink and undrinkable coffee. Particularly annoying was the fact that extra money was demanded because one of us had asked for black coffee rather than taking the very weak milky coffee on offer - and the charge was not announced till after it had been consumed.

6/10, Acceptable

GUY, Castillonnes

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Pas cher, mais ne vaut pas plus

Problème d'oubli de mon passeport à Marrakech. La réceptionniste n'a absolument pas fait un geste pour m'aider. Elle ne connaissait même pas le numéro des renseignements téléphoniques parfaitement incompétente à tous les niveaux. Impossible d'effectuer un paiement le soir par carte bancaire la machine n'avait Plus de papier, compte tenu du paiement en liquide impossible d'avoir une facture la souris du pc ne fonctionnant pas. Réveil demandé à 4h00 du matin, effectué à 4h30. Je déconseille vivement cet établissement et je n'y retournerai pas.

2/10, Horrible

Brandon, Seattle

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Roach Motel

The staff was very rude, and unresponsive. Small cramped room, with even smaller wet and grimey bathroom, the staff would not clean room, help with luggage or give you fresh towels. The elevator, which was about coffin size, broke down for several days and we had to take our bags up 7 stories of dark, roach laden stairs since the staff refused to help us with our luggage. Didn't have restaurant in hotel, the room and hotel lobby, did not look like the pictures given. They boast about their cyber cafe, but 2 computers that run like molasses doesn't count. Don't stay here, keep looking!

6/10, Acceptable

dasa, san diego california

Què li ha agradat: Neteja

great location. however, noist at night. stuff does not speak any english. no cable tv in the room.

We chose this hotel because it got good reviews in the lonely planet travel guide. The location is great, the rooms are big and the beds are comfortable. However, the bathrooms outdated and hard to move in. The towels are old and stained. The restaurant was closed for remodeling. no cable tv.

4/10, Deficient

Frédéric, LILLE

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

déçu de cet hôtel

personnel ne parlant qu'arabe, chambre avec un cafard et des fourmis!

8/10, Bo

Nancy, Englewood, FL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great--stayed there twice during our trip

Excellent service, Staff very helpful