Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Carlos Barbosa





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
1 de nov. - 2 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit: doble
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Buarque De Macedo 4157, Centro, Carlos Barbosa, 95185000
Sobre aquest allotjament
Ibis Carlos Barbosa
Allotjaments similars

Ibis Budget Farroupilha
Ibis Budget Farroupilha
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 289 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
22 d’oct. - 23 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 53.00 BRL per adult i 26.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018 Hotel
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018
ibis Carlos Barbosa Opening S
Ibis Carlos Barbosa Hotel
Ibis Carlos Barbosa Carlos Barbosa
Ibis Carlos Barbosa Hotel Carlos Barbosa
ibis Carlos Barbosa (Opening September 2018)
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Ibis Carlos Barbosa
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JEFFERSOM SPOLAVORI
20 de jul. de 2025
JEFFERSOM SPOLAVORI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
lucimar
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo hotel
lucimar
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
JUAREZ
14 de jul. de 2025
JUAREZ
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Fernando André
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fernando André
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jênifer Antoniéli
Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jênifer Antoniéli
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Laura
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leopoldo
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leopoldo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
arlesson mangrich
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente hotel
arlesson mangrich
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Odelcy Antonio
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odelcy Antonio
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Guilherme
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Guilherme
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
DINOR JOSÉ
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DINOR JOSÉ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MARCIA ALVES
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCIA ALVES
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
SIMONE
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel bom. Recomendo
SIMONE
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daniela
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles Miguel
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles Miguel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Raquel
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
fabio
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabio
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Maiara
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Maiara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
JOAO ANTONIO
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ibis, mas pode ser melhor, precisa cuidado!
JOAO ANTONIO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Matheus
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Matheus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcos Paulo
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)